Bd. 2 Nr. 3 (2015): Studia Mundi – Economica

					Ansehen Bd. 2 Nr. 3 (2015): Studia Mundi – Economica
Veröffentlicht: 2015-12-30

Cikkek

  • Identitás multikulturális kontextusban

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.3-11
    Judit Hidasi
    3-11
  • “Nehezítettt gyakorlatok”a multikulturális szervezetek kommunikációjában

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.12-20
    Ágnes Borgulya
    12-20
  • Etnikai sztereotípiák az angol pamfletirodalomban

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.21-32
    Attila Farkas
    21-32
  • A kreatív munkaerőpiaci magatartásformák fejlesztésének szükségessége

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.33-43
    Imola Csehné Papp
    33-43
  • Minőségi felsőoktatás vs. minőségi diploma, avagy a humántőkébe való képzési befektetés hasznosulása munkaerő-piaci aspektusból

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.44-53
    Andrea Mikáczó, Erika Varga
    44-53
  • „Mit várunk el a pályakezdőktől?” Vélemények és szempontok a cégek oldaláról

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.54-63
    Csilla Czeglédi, Tímea Juhász
    54-63
  • Fény – Élmény

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.64-75
    Sára F. Orosz
    64-75
  • Köztér és művészet – A polisz terei

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.76-87
    László Oláh Mátyás
    76-87
  • Woyzeck a prérin

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.88-96
    Éva Hutvágner
    88-96
  • A hátrányos helyzetű diákok tanulási motivációi

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.97-112
    Ádám Horváth
    97-112
  • Kulturális intelligencia bemutatása, mérési lehetőségei

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.113-126
    Judit Garamvölgyi, Ildikó Rudnák
    113-126
  • Tanulási motivációk vizsgálata a Szent István Egyetem hallgatóinak körében

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.127-137
    Ádám Gergő Kiss
    127-137
  • „Multikulturális tréning” külföldi hallgatókat oktatók számára SZIE GTK kezdeményezés a külföldi hallgatók elvárásainak és az egyetem oktatási sajátosságainak összehangolására

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.138-148
    Ildikó Rudnák, Levente Komor, Imola Józsa
    138-148
  • Integrálódik-e az EU?

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.149-157
    Zoltán Varga
    149-157
  • A merger típusú cégösszeolvadások multikulturalitási kockázatokat érintő kommunikációs aspektusai

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.158-173
    Mariann Gősi
    158-173
  • Együtt vagy egymás mellett a munkaerőpiacon: generációs különbségek a munka világában

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.174-187
    Marianna Kurai, Csilla Judit Suhajda
    174-187