Vol. 17 Núm. 2 (2019): Képzés és Gyakorlat

					Ver Vol. 17 Núm. 2 (2019): Képzés és Gyakorlat
Publicado: 2019-07-27

Tanulmányok

  • Teaching on the Run – Learning on the Go

    Maria Bajner
    7-20
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.1
  • Olvashatósági tesztek: elmélet és gyakorlat

    László Dóra
    21-34
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.2
  • Tankönyvválasztási szempontok a Playway to English nyelvkönyv elemzése kapcsán

    Erzsébet Kopházi-Molnár, Éva Csarni
    35-54
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.3
  • "A tudás kortalan!” – Mindenki egyeteme Dunaújvárosban

    Anetta Bacsa-Bán
    55-65
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.4

Képzés és Gyakorlat

  • A szociális kompetenciák fejlesztési lehetőségei az élménypedagógia módszerével hátrányos helyzetű gyermekek körében

    Edina Csajka, Beáta Csimáné Pozsegovics
    67-77
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.5
  • A környezetismeret tantárgy attitűdvizsgálata egy pilot mérés tükrében

    László Doba, Hajnalka Szántóné Tóth
    79-90
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.6
  • Szárnyakkal megkapni és repülve elengedni… avagy biológia tehetségek támogatása a gimnáziumunkban

    Anikó Horváthné Hidegh
    91-105
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.7
  • The versatility of drama-based pedagogy and teacher training

    Mária Jaskóné Gácsi
    107-114
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.8
  • Nyelvtanulási módszerek és technikák speciális nevelési igényű gyerekek számára

    Ágnes Klein
    115-124
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.9
  • Az Ökoiskola hatása a középiskolások környezeti attitűdjére

    György Kónya
    125-134
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.10
  • Nyelvtanárképzés Ausztriában és Magyarországon

    Judit Langerné Buchwald
    135-148
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.11
  • Kon-Takt és Schritte international: egy nyelv, két szemlélet

    Krisztina Sebestyén
    149-160
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.12
  • Az agrárszakképzés jelenlegi helyzetértékelése, dilemmái a kaposvári FM DASZK Móricz Zsigmond Mezőgazdasági Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma adatai alapján

    Péter Bertalan, Viktória Horváthné Petrás
    161-175
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.13

Hallgatói munkák

Recenziók