Évf. 16 Szám 4 (2018): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 16 Szám 4 (2018): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2018-12-20

Tanulmányok

  • Tanítójelöltek testneveléssel kapcsolatos szemlélete egy összehasonlító vizsgálat tükrében

    Kiss Zoltán, Szabó Eszter
    7-15
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.1
  • Angyalkertek egykor és ma – Az óvodapedagógus hallgatók metaforáiban megjelenő óvodakép pedagógiatörténeti vonatkozásai és jelenkori sajátosságai

    Kissné Zsámboki Réka, Patyi Gábor
    17-28
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.2
  • Az önazonosság mint a pedagógiai kapcsolat próbája

    Perjés István
    29-37
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.3
  • Tanulási módszerek – a Google-találatok függvényében

    Simon Katalin
    39-48
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.4

Képzés és Gyakorlat

  • A vajdasági magyar pedagógusok növényismerete

    Borsos Éva
    49-58
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.5
  • Az információs és kommunikációs rendszer működésének hatékonysága: hallgatói elégedettségmérés

    Kovács Cintia, Major Lenke, Horák Rita, Námesztovszki Zsolt, Pintér Krekity Valéria
    59-72
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.6
  • Digitális kihívások a környezetismeret oktatása terén

    Nagy György
    73-80
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.7
  • Szemléletváltozás szükségessége – kell-e szeretni a természettudományokat?

    Pápai János, Krausz Krisztina
    81-88
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.8
  • A fenntarthatóságra nevelés egyik lehetősége: az egyszerűsített karbonlábnyom-számítás

    Patocskai Mária, Győrfi Tamás
    89-99
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.9

Hallgatói kutatások

  • Differenciálás a labdajátékos testnevelésórán a 3–4. osztályban

    Jakab Gabriella, Borsi Bence
    101-109
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.10
  • A testnevelésórák hatékonyságának mérése általános iskolás tanulók körében az atlétika tanítási egység alatt

    Fodor Szabina, Zsámbok István
    111-121
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.11
  • Konstruktivizmus és digitalizáció

    Szabó László András
    123-131
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.12
  • Élménypedagógia a Kaposvári Pécsi Utcai Általános Iskolában

    Tarsoly Zsófia Dóra
    133-140
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.13