Az információs és kommunikációs rendszer működésének hatékonysága: hallgatói elégedettségmérés

Szerzők

  • Kovács Cintia Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar
  • Major Lenke Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar
  • Horák Rita Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar
  • Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar
  • Pintér Krekity Valéria Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar

DOI:

https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.6

Absztrakt

Munkánkban az Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Karának információs és kommunikációs rendszerét vizsgáljuk a hallgatók elégedettségének tükrében. Összesen 1019 óvó- és tanítóképzős hallgató elégedettségét vizsgáltuk a tanárok és diákok közötti kommunikációs rendszer, az elérhető információforrások, a hagyományos és korszerű tanítási eszközök működésével, hatékonyságával kapcsolatban. Az eredmények alapján a hallgatók elégedettek a kötelező és ajánlott irodalmak meglétével és a korszerű taneszközök használatával minden vizsgált tantárgycsoport esetében. Megfelelőnek tartják az egyetemen rendelkezésre álló információforrásokat, könyvtári forrásokat, elektronikus eszközöket. Elégedettek a konzultációs lehetőségekkel is.

Szerző életrajzok

  • Kovács Cintia, Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar

    tanársegéd
    kcintia91@gmail.com

  • Major Lenke, Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar

    tanársegéd
    lenkemttk@gmail.com

  • Horák Rita, Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar

    egyetemi docens
    horakrita83@gmail.com

  • Námesztovszki Zsolt, Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar

    egyetemi docens
    namesztovszkizsolt@gmail.com

  • Pintér Krekity Valéria, Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar

    egyetemi rendkívüli tanár
    valeria.krekic@magister.uns.ac.rs

Hivatkozások

Békési, A. (2010). Az IKT eszközök az oktatásban. Szakdolgozat. Debrecen [online] forrás [2018. 03. 17.]

Molnár, Gy. (2014). A digitális kommunikáció virtuális lenyomatai [online] http://epa.oszk.hu/02200/02263/00022/digitalis-kommunikacio-virtualis-lenyomatai.html [2018. 03. 17.]

Námesztovszki, Zs. (2013). Az IKT eszközök alkalmazásának módszertani különlegességei, Szabadka [online] forrás [2018. 03. 17.]

Petryné Feyér, J. (2003). Az oktatás eszközei, tárgyi feltételei. In. Falus Iván (szerk): Didaktika. Elméleti alapok a tanítás tanulásához. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó. pp. 317‒338.

Z. Karvalics László (2013): „Digitális beavatottak” egy hiperkonnektív világban. In: Szekszárdi Júlia (szerk.): Digitális (de)generáció 2.0.Underground Kiadó, Budapest

Letöltések

Megjelent

2018-12-20

Folyóirat szám

Rovat

Képzés és Gyakorlat

Hogyan kell idézni

Az információs és kommunikációs rendszer működésének hatékonysága: hallgatói elégedettségmérés. (2018). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 16(4), 59-72. https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.6