Vol. 16 Núm. 4 (2018): Képzés és Gyakorlat

					Ver Vol. 16 Núm. 4 (2018): Képzés és Gyakorlat
Publicado: 2018-12-20

Tanulmányok

  • Tanítójelöltek testneveléssel kapcsolatos szemlélete egy összehasonlító vizsgálat tükrében

    Zoltán Kiss, Eszter Szabó
    7-16
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.1
  • Angyalkertek egykor és ma – Az óvodapedagógus hallgatók metaforáiban megjelenő óvodakép pedagógiatörténeti vonatkozásai és jelenkori sajátosságai

    Réka Kissné Zsámboki, Gábor Patyi
    17-28
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.2
  • Az önazonosság mint a pedagógiai kapcsolat próbája

    István Perjés
    29-38
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.3
  • Tanulási módszerek – a Google-találatok függvényében

    Katalin Simon
    39-48
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.4

Képzés és Gyakorlat

  • A vajdasági magyar pedagógusok növényismerete

    Éva Borsos
    49-58
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.5
  • Az információs és kommunikációs rendszer működésének hatékonysága: hallgatói elégedettségmérés

    Cintia Kovács, Lenke Major, Rita Horák, Zsolt Námesztovszki, Valéria Pintér Krekity
    59-72
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.6
  • Digitális kihívások a környezetismeret oktatása terén

    György Nagy
    73-80
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.7
  • Szemléletváltozás szükségessége – kell-e szeretni a természettudományokat?

    János Pápai, Krisztina Krausz
    81-88
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.8
  • A fenntarthatóságra nevelés egyik lehetősége: az egyszerűsített karbonlábnyom-számítás

    Mária Patocskai, Tamás Győrfi
    89-100
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.9

Hallgatói kutatások

  • Differenciálás a labdajátékos testnevelésórán a 3–4. osztályban

    Gabriella Jakab, Bence Borsi
    101-110
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.10
  • A testnevelésórák hatékonyságának mérése általános iskolás tanulók körében az atlétika tanítási egység alatt

    Szabina Fodor, István Zsámbok
    111-122
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.11
  • Konstruktivizmus és digitalizáció

    László András Szabó
    123-132
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.12
  • Élménypedagógia a Kaposvári Pécsi Utcai Általános Iskolában

    Zsófia Dóra Tarsoly
    133-140
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.13