The learning motivations of the underprivileged students
DOI:
https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.97-112Keywords:
Hátrányos helyzet, Általános iskola, Szakiskola, Tanulók, Tanulási motivációAbstract
This survey was researching the social features of the underprivileged students at two primary school and at two vocational school in Northern Hungary and in the Northern Great Plain by the help of the students and directors.
In the selected schools are learning in surpassingly high rate the underprivileged, and multiply underprivileged students, therefore I could got real information about the pedagogical specialities of the students, from the points of view of the students and the directors.
References
Mendi R. (1999): A felsőoktatásban tanuló roma fiatalok pályaszocializációs vizsgálata, Budapest
Landau, E. (2000): Bátorság a tehetséghez, Calibra kiadó, Budapest, 1997.
Kende A. (2000.): A kudarcok okai, Iskolakultúra Vol. 2000. No.12.
Radó P. (1997): Jelentés a magyarországi cigány tanulók oktatásáról, Szakértői tanulmány a Nemzeti Etnikai Kisebbségi Hivatal számára, Kézirat, Budapest
Radó P.: Roma gyerekek és az iskola1: A közoktatás kudarca Forrás: http://oktpolcafe.hu/roma-gyerekek-es-az-iskola-1-a-kozoktatas-kudarcarol- 472/Utolsó letöltés: 2015. 05. 03.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2015 Horváth Ádám
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
A folyóirat Open Access (Gold). Cikkeire a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0. Ennek értelmében a mű szabadon másolható, terjeszthető, bemutatható és előadható, azonban nem használható fel kereskedelmi célokra (NC), továbbá nem módosítható és nem készíthető belőle átdolgozás, származékos mű (ND). A licenc alapján a szerző vagy a jogosult által meghatározott módon fel kell tüntetni a szerző nevét és a szerzői mű címét (BY).