Évf. 2 Szám 3 (2015): Studia Mundi – Economica

					View Évf. 2 Szám 3 (2015): Studia Mundi – Economica
Megjelent: 2015-12-30

Cikkek

  • Identitás multikulturális kontextusban

    Hidasi Judit
    3-11
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.3-11
  • “Nehezítettt gyakorlatok”a multikulturális szervezetek kommunikációjában

    Borgulya Ágnes
    12-20
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.12-20
  • Etnikai sztereotípiák az angol pamfletirodalomban

    Farkas Attila
    21-32
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.21-32
  • A kreatív munkaerőpiaci magatartásformák fejlesztésének szükségessége

    Csehné Papp Imola
    33-43
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.33-43
  • Minőségi felsőoktatás vs. minőségi diploma, avagy a humántőkébe való képzési befektetés hasznosulása munkaerő-piaci aspektusból

    Mikáczó Andrea, Varga Erika
    44-53
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.44-53
  • „Mit várunk el a pályakezdőktől?” Vélemények és szempontok a cégek oldaláról

    Czeglédi Csilla, Juhász Tímea
    54-63
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.54-63
  • Fény – Élmény

    F. Orosz Sára
    64-75
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.64-75
  • Köztér és művészet – A polisz terei

    Oláh Mátyás László
    76-87
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.76-87
  • Woyzeck a prérin

    Hutvágner Éva
    88-96
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.88-96
  • A hátrányos helyzetű diákok tanulási motivációi

    Horváth Ádám
    97-112
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.97-112
  • Kulturális intelligencia bemutatása, mérési lehetőségei

    Garamvölgyi Judit, Rudnák Ildikó
    113-126
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.113-126
  • Tanulási motivációk vizsgálata a Szent István Egyetem hallgatóinak körében

    Kiss Ádám Gergő
    127-137
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.127-137
  • „Multikulturális tréning” külföldi hallgatókat oktatók számára SZIE GTK kezdeményezés a külföldi hallgatók elvárásainak és az egyetem oktatási sajátosságainak összehangolására

    Rudnák Ildikó, Komor Levente, Józsa Imola
    138-148
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.138-148
  • Integrálódik-e az EU?

    Varga Zoltán
    149-157
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.149-157
  • A merger típusú cégösszeolvadások multikulturalitási kockázatokat érintő kommunikációs aspektusai

    Gősi Mariann
    158-173
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.158-173
  • Együtt vagy egymás mellett a munkaerőpiacon: generációs különbségek a munka világában

    Kurai Marianna, Suhajda Csilla Judit
    174-187
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.174-187