Bd. 16 Nr. 2 (2018): Képzés és Gyakorlat

					Ansehen Bd. 16 Nr. 2 (2018): Képzés és Gyakorlat
Veröffentlicht: 2018-06-23

Tanulmányok

  • Identity Formation in the Stories of Ivana Brlić-Mažuranić

    Robert Bacalja, Katarina Ivon, Diana Nenadić-Bilan
    7-20
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.1
  • Tanárjelöltek IKT-kompetenciájának jellemzői és fejlesztési lehetőségei

    Ida Dringó-Horváth, Zsuzsa Gonda
    21-47
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.2
  • Projektalapú információtechnológiai kompetenciafejlesztés: digitalizálás, hálózati tájékoztatási rendszerek létrehozása a könyvtár- és információtudományi képzésben

    János Fodor, Péter Kiszl
    49-64
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.3

Képzés és Gyakorlat

  • Végzettség nélküli iskolaelhagyás prevenciója megújuló pedagógusképzési program segítségével

    Zsuzsanna Hanák
    65-75
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.4
  • Training for self-employment and active citizenship to achieve life satisfaction

    Zsuzsanna Horváth
    77-84
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.5
  • A középiskolai mezőgazdasági képzések jelentősége Magyarországon

    Viktória Horváthné Petrás
    85-99
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.6
  • Az iskolai zaklatás kapcsolata az empátiával és az alapvető pszichológiai szükségletek megélésével: ahogy a diákok látják, és ahogy a tanárok kezelik

    Evelyn Járdaházi, András Láng
    100-114
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.7
  • Környezeti attitűdöt befolyásoló hatástényezők

    György Kónya
    115-125
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.8
  • Mint(h)atréning, a felsőoktatás fenegyereke – koncepció és teszt bemutatása

    Attila Kurucz, Viktória Magyar-Stifter
    127-136
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.9
  • Elmélet és gyakorlat kapcsolata 2012 után az ének-zeneoktatásban

    Ildikó Pintér-Keresztes
    137-146
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.10
  • A multikulturális oktatás és az etnikai tolerancia kialakulása Kárpátalja óvodai nevelési intézményeiben

    Anna Reho
    147-154
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.20118.2.11
  • Tanulható-e a boldogság?

    Edit Szélesné Ferencz, Andrea Hornyák
    155-173
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.12
  • Hallássérült személyek idegennyelv-tanulása Magyarországon – A jelnyelv szerepe a magyar idegennyelv-oktatásban

    Anna Téglás
    175-182
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.13
  • Tanterv-átalakulások a digitális kompetencia szempontjából az ELTE TÓK tanító szakán

    Kinga Temesi-Ferenczi
    183-191
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.14
  • Jogi tárgyak szükségessége a pedagógusképzésben

    Szabolcs Varga
    193-203
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.15
  • A pedagógusok szakmai önértékelése egy kvalitatív vizsgálat tükrében

    Ida Zagyváné Szűcs
    205-229
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.16

Recenziók