Bd. 20 Nr. 1-2 (2022): Képzés és Gyakorlat

					Ansehen Bd. 20 Nr. 1-2 (2022): Képzés és Gyakorlat
Veröffentlicht: 2022-06-23

Tanulmányok

  • Digitális oktatás (hiánya) az egészségnevelésben – összehasonlító elemzés

    Katalin Julianna Dinnyés, Henriette Pusztafalvi
    5-14
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.1
  • Az elektorenkefalográfia alkalmazása az oktatásban

    Zsuzsa Emri, Károly Antal
    15-27
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.2
  • Javítóintézeti nevelők metaforákban tükröződő intézményképe

    Hajnalka Izsák
    28-40
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.3
  • Hivatás- és pályamotiváció a Kárpát-medencei óvodapedagógus- és tanítójelöltek körében

    Pál Szontagh
    41-49
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.4

Képzés és Gyakorlat

  • Környezettudatosságra nevelés a múzeumokban

    Laura Csákiné Dobos
    50-58
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.5
  • Fogalmi térképekkel és gondolattérképekkel támogatott földrajztanulás

    Vivien Gerlang
    59-70
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.6
  • Az online oktatás nehézségei a sportszervező képzésen

    Zsuzsanna Gősi, Lili Kassay
    71-79
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.7
  • Teaching Creative Musical Skills: Different Ways of Development in Instrumental Music Education

    Katalin Horváth
    80-97
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.8
  • Pénzügyi kultúra a könyvtár- és információtudományi képzésben

    Péter Kiszl
    98-109
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.9
  • A kreatív tanulás és tanítás szolgálatában – Gamifikációs értékelés a saját fejlesztésű MotivApp applikációval

    Ildikó Milu, Bence Balogh, Dávid Nagy, Zsófia Kocsis
    110-121
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.10

Recenziók