Bd. 18 Nr. 3-4 (2020): Képzés és Gyakorlat

					Ansehen Bd. 18 Nr. 3-4 (2020): Képzés és Gyakorlat
Veröffentlicht: 2020-10-23

Tanulmányok

  • Beszámoló a XIII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferenciáról

    Fanni Földi
    9-12
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.1
  • A szabadidőeltöltés és a pszichés stressz kapcsolatának vizsgálata az egészségnevelés folyamatában

    Katalin Julianna Dinnyés, Henriette Pusztafalvi
    13-27
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.2
  • The effect of canine therapy on the development of social and emotional areas in children with learning disabilities in school age

    Márta Gelencsérné Bakó, Dóra Ullmann
    28-40
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.3
  • Unalom és kontrollvesztés: a problémás okostelefon-használatot előrejelző pszichológiai változók vizsgálata magyar fiatalok mintáján

    Hedvig Kiss, Bettina Pikó
    41-49
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.4
  • Fenntarthatósággal kapcsolatos attitűdök feltárása különböző célcsoportokban

    Tímea Kollarics, Éva Hartl, Katalin Molnár
    50-59
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.5
  • A német tanítóképzés intézményesülési folyamatainak főbb lépései

    Krisztina Kovács
    60-68
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.6
  • A tanulási céllal ingázó magyar tanulók helyzete az ausztriai közoktatásban

    Judit Langerné Buchwald
    69-76
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.7
  • A népi kultúra erotikus szimbolikája

    Csilla Molnár
    77-84
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.8
  • A német nemzetiségi óvodapedagógus professzió kialakulása 1959-től, különös tekintettel a soproni képző intézményre

    Pásztor Enikő
    85-95
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.9
  • A hatvan évvel ezelőtt felsőfokúvá vált Soproni Óvónőképző Intézet első szakdolgozatai

    László Varga, Dóra Németh
    96-105
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.10

Képzés és Gyakorlat

  • Az Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tanító szakos hallgatóinak növényismerete a 2018/2019-es tanévben

    Éva Borsos
    106-115
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.11
  • Kooperatív tanulás a felsőoktatásban – nemzetközi kitekintés

    Monika Czinege, Csaba Szabó
    116-125
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.12
  • Kooperatív filmelemzési módszer a tanulói autonómia támogatására − Gyermeki megismerés és felnőtté válás Guillermo del Toro: A Faun labirintusa című filmjében

    Tünde Noémi Csiha
    126-134
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.13
  • Anyanyelvfejlesztés nyelvjárási háttérrel

    Gizella Frang
    135-143
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.14
  • Interviewing very young children on multilingualism

    Arianna Kitzinger
    144-153
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.15
  • Bölcsődei interakciók elemzése

    Ágnes Klein, Tünde Tancz
    154-164
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.16
  • Vízbiztonság és úszáskompetenciák megjelenése az iskolai tantervekben, utasításokban és tervezetekben

    Zsófia Kovács, Gyöngyvér Prisztóka
    165-175
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.17
  • Robotok az oktatási-nevelési folyamatokban

    Enikő Nagy
    176-186
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.18
  • CLIL tanulók nyelvtanulásról alkotott nézetei a nyelvórai IKT eszközintegráció tükrében

    Ágnes Sántha-Malomsoki
    187-202
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.19

Recenziók

Mestermunkák - válogatás a Benedek Elek Pedagógiai Kar mesterszakos hallgatóinak kutatásaiból

  • A digitális oktatás tapasztalatai a COVID-19 járvány idején

    Balázs Adorján
    213-226
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.22
  • Az elveszett iránytű – avagy az osztályozásról, az énképről és a teljesítményről

    Mihály Baranyai
    227-235
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.23
  • Integráció: igen vagy nem? Óvodapedagógusok viszonyulása a sajátos nevelési igényű gyerekek integrált neveléséhez

    Ágnes Fehér
    236-252
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.24
  • A győri és Győr környéki kisgyermekes szülők érdeklődése a neuropedagógia iránt

    Virág Fodor
    253-265
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.25
  • A vezetésfejlesztés kiemelt szerepe a köznevelési intézményekben

    Edit Gál
    266-278
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.26
  • Mi a pálya? Gondolatok a középiskolai pályaválasztásról

    Krisztina Hajczinger
    279-290
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.27
  • A motiváció vizsgálata kisiskolás korban

    Julianna Halvax
    291-302
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.28
  • Pedagógiai innováció az óvodában – az éjszakai óvoda ötlete Szolnokon

    Dorina Hóbor
    303-318
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.29
  • A fiatal felnőttkor fenntarthatósági kihívásai

    Szabina Horváth
    319-330
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.30
  • A szülői példamutatás szerepe a sportolás tekintetében, s ennek hatása a kisgyermekkori mozgástevékenységekre

    Barbara Anna Tamás
    331-344
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.31