Langerné Buchwald Judit: Alternatív pedagógiai tanulmányok. Alternatív pedagógiák a neveléstudományi irodalom, a sajtó, a gyakorlat és a pedagógusok tudásának tükrében

Celldömölk, 2017. 206 p. ISBN 978 963 12 77661

Autor/innen

  • Andrea Bencéné Fekete Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, Neveléstudományi Intézet

DOI:

https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.19

Abstract

A közelmúltban jelent meg Celldömölkön Langerné Buchwald Judit Alternatív pedagógiai tanulmányok. Alternatív pedagógiák a neveléstudományi irodalom, a sajtó, a gyakorlat és a pedagógusok tudásának tükrében című tanulmánykötete a Nemzeti Kulturális Alap támogatásával (2017. 206 p. ISBN 978 963 12 77661). A Pannon Egyetem Neveléstudományi Intézetének kutatója már korábbi tanulmányaiban is írt az alternativitás értelmezési lehetőségeiről, a reform- és alternatív pedagógiák szerepéről a pedagógusképzésben, valamint a reform- pedagógiai iskolakoncepciók neveléstudományi szakirodalomban és a sajtóban betöltött szerepéről.

Autor/innen-Biografie

  • Andrea Bencéné Fekete, Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, Neveléstudományi Intézet

    fekete.andrea@ke.hu

Veröffentlicht

2017-06-26

Ausgabe

Rubrik

Recenziók

Zitationsvorschlag

Langerné Buchwald Judit: Alternatív pedagógiai tanulmányok. Alternatív pedagógiák a neveléstudományi irodalom, a sajtó, a gyakorlat és a pedagógusok tudásának tükrében: Celldömölk, 2017. 206 p. ISBN 978 963 12 77661. (2017). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 15(1-2), 325-327. https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.19