Évf. 19 Szám 3-4 (2021): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 19 Szám 3-4 (2021): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2021-11-28

Tanulmányok

  • Intercultural education in early childhood

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.1
    Bencéné Fekete Andrea
    5-14
  • Javítóintézeti nevelők metaforákban tükröződő intézményképe

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.2
    Izsák Hajnalka
    15-27
  • Mi jár a gyermekek fejében? A koragyermekkori tanulás szülői és óvodapedagógusi szemmel

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.3
    Kántor Zsuzsanna
    28-40
  • A munkahelyi informális tanulás meghatározó szerepe a pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésében

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.4
    Lantos Tünde
    41-53
  • The current parental role in the reflection of changes in family life

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.5
    Mendelová Eleonóra, Zelená Hana
    54-63
  • Az e-tanulás segítése A tanulásszervezés átkeretezése hagyományos és nem hagyományos környezetben

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.6
    Mrázik Julianna
    64-72
  • Az óvodapedagógusok általános jóllétének és munkahelyi jellemzőinek vizsgálata

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.7
    Tóth-Merza Katalin, Bontó Petra, Almássy Zsuzsanna
    73-84
  • A pályaérdeklődés három konstruktuma, amely segíti a gimnáziumi tanulók megismerését

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.8
    Tudlik Csilla
    85-95
  • A pedagógiai intézményekhez fűződő kapcsolatban szerepet játszó bipoláris élmények összehasonlító vizsgálata

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.9
    Unger Vivien Éva
    96-109
  • A tanulási zavar elmélete és diagnosztikája – tanulási zavarral küzdő tanulók kompenzálásának segítése

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.10
    Vida Gergő
    110-119

Képzés és Gyakorlat

Recenziók