Évf. 15 Szám 1-2 (2017)

					View Évf. 15 Szám 1-2 (2017)
Megjelent: 2017-06-26

Tanulmányok

  • Tapasztalatok és lehetőségek: alkalmazhatók-e a népfőiskolák történeti tapasztalatai a mai népfőiskolai működésben?

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.1
    Baka József, Belovári Anita
    7-24
  • Kamishibai: An intangible cultural heritage of Japanese culture and its application in Infant Education

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.2
    Ana Marqués Ibáñez
    25-44
  • A számítógéppel támogatott tanítás és tanulás története a közoktatásban Magyarországon (1983–2016)

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.3
    Czékmán Balázs, Fehér Péter
    45-66
  • Egy kutatótanári program a pedagógus életpályamodellben

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.4
    Hajdicsné Varga Katalin
    67-84
  • Pedagóguspolitika a jogszabályok tükrében: pedagógusokról, iskolafenntartásról Iskolafinanszírozás gyakorlati kérdéseiről röviden – egy kisváros példája

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.5
    Kalmár Erika Anna
    85-100

Képzés és Gyakorlat

  • A pedagógusok képzési motivációi és igényei

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.6
    Deichlerné Könyves Ildikó, Bencéné Fekete Andrea
    101-122
  • Esszészövegek tipográfiai elemzése

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.7
    Fülöp Károly
    123-134
  • Piroska MEGA farkas esete nagyival

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.8
    Kopházi-Molnár Erzsébet, Tarai Zoltán
    135-158
  • Számítógéppel támogatott kvalitatív adatelemzés a hazai neveléstudományi PhD-képzésben

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.9
    Sántha Kálmán
    159-174
  • Az önértékelés szerepe gyakorló pedagógusok szakmai önismeretének alakulásában

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.10
    Zagyváné Szűcs Ida
    175-194

Szakmai Képzés

Szemle - Válogatás a XXXIII.OTDK módszertani előadásaiból

  • Egy interdiszciplinaritásra törekvő, alkalmazott pedagógiai kutatásokkal és fejlesztésekkel foglalkozó hallgatói és oktatói közösség győri seregszemléjének értékelése

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.12
    Poór Zoltán
    217-220
  • Learner Responsibility and Homework Quality in Secondary EFL Blending

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.13
    Fekete Imre
    221-242
  • The possible benefits of using comic books in foreign language education: A classroom study

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.14
    Karap Zsuzsanna
    243-260
  • Olvasmányellenőrzés napjainkban – Az IKON-módszer

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.15
    Kodácsi Boglárka
    261-274
  • Gráfok modern bevezetése a középiskolában

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.16
    Kovács Veronika
    275-293
  • Tanulásiszokás-vizsgálat egy városi általános iskolában Tanulás tanítása alsó tagozaton szülők bevonásával

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.17
    Ledniczki Kinga Melinda
    295-312
  • Mészöly Miklós Jelentés öt egérről című novellája az irodalomórán

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.18
    Réti Júlia, Sebők Melinda
    313-324

Recenziók