Az információs és kommunikációs rendszer működésének hatékonysága: hallgatói elégedettségmérés
DOI:
https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.6Absztrakt
Munkánkban az Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Karának információs és kommunikációs rendszerét vizsgáljuk a hallgatók elégedettségének tükrében. Összesen 1019 óvó- és tanítóképzős hallgató elégedettségét vizsgáltuk a tanárok és diákok közötti kommunikációs rendszer, az elérhető információforrások, a hagyományos és korszerű tanítási eszközök működésével, hatékonyságával kapcsolatban. Az eredmények alapján a hallgatók elégedettek a kötelező és ajánlott irodalmak meglétével és a korszerű taneszközök használatával minden vizsgált tantárgycsoport esetében. Megfelelőnek tartják az egyetemen rendelkezésre álló információforrásokat, könyvtári forrásokat, elektronikus eszközöket. Elégedettek a konzultációs lehetőségekkel is.
Hivatkozások
Békési, A. (2010). Az IKT eszközök az oktatásban. Szakdolgozat. Debrecen [online] forrás [2018. 03. 17.]
Molnár, Gy. (2014). A digitális kommunikáció virtuális lenyomatai [online] http://epa.oszk.hu/02200/02263/00022/digitalis-kommunikacio-virtualis-lenyomatai.html [2018. 03. 17.]
Námesztovszki, Zs. (2013). Az IKT eszközök alkalmazásának módszertani különlegességei, Szabadka [online] forrás [2018. 03. 17.]
Petryné Feyér, J. (2003). Az oktatás eszközei, tárgyi feltételei. In. Falus Iván (szerk): Didaktika. Elméleti alapok a tanítás tanulásához. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó. pp. 317‒338.
Z. Karvalics László (2013): „Digitális beavatottak” egy hiperkonnektív világban. In: Szekszárdi Júlia (szerk.): Digitális (de)generáció 2.0.Underground Kiadó, Budapest
Letöltések
Megjelent
Folyóirat szám
Rovat
License
Copyright (c) 2018 Kovács Cintia, Major Lenke, Horák Rita, Námesztovszki Zsolt, Pintér Krekity Valéria
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.