Évf. 16 Szám 4 (2018): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 16 Szám 4 (2018): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2018-12-20

Tanulmányok

  • Tanítójelöltek testneveléssel kapcsolatos szemlélete egy összehasonlító vizsgálat tükrében

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.1
    Kiss Zoltán, Szabó Eszter
    7-15
  • Angyalkertek egykor és ma – Az óvodapedagógus hallgatók metaforáiban megjelenő óvodakép pedagógiatörténeti vonatkozásai és jelenkori sajátosságai

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.2
    Kissné Zsámboki Réka, Patyi Gábor
    17-28
  • Az önazonosság mint a pedagógiai kapcsolat próbája

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.3
    Perjés István
    29-37
  • Tanulási módszerek – a Google-találatok függvényében

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.4
    Simon Katalin
    39-48

Képzés és Gyakorlat

  • A vajdasági magyar pedagógusok növényismerete

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.5
    Borsos Éva
    49-58
  • Az információs és kommunikációs rendszer működésének hatékonysága: hallgatói elégedettségmérés

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.6
    Kovács Cintia, Major Lenke, Horák Rita, Námesztovszki Zsolt, Pintér Krekity Valéria
    59-72
  • Digitális kihívások a környezetismeret oktatása terén

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.7
    Nagy György
    73-80
  • Szemléletváltozás szükségessége – kell-e szeretni a természettudományokat?

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.8
    Pápai János, Krausz Krisztina
    81-88
  • A fenntarthatóságra nevelés egyik lehetősége: az egyszerűsített karbonlábnyom-számítás

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.9
    Patocskai Mária, Győrfi Tamás
    89-99

Hallgatói kutatások

  • Differenciálás a labdajátékos testnevelésórán a 3–4. osztályban

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.10
    Jakab Gabriella, Borsi Bence
    101-109
  • A testnevelésórák hatékonyságának mérése általános iskolás tanulók körében az atlétika tanítási egység alatt

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.11
    Fodor Szabina, Zsámbok István
    111-121
  • Konstruktivizmus és digitalizáció

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.12
    Szabó László András
    123-131
  • Élménypedagógia a Kaposvári Pécsi Utcai Általános Iskolában

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.13
    Tarsoly Zsófia Dóra
    133-140