Az információs és kommunikációs rendszer működésének hatékonysága: hallgatói elégedettségmérés
DOI:
https://doi.org/10.17165/TP.2018.4.6Resumen
Munkánkban az Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Karának információs és kommunikációs rendszerét vizsgáljuk a hallgatók elégedettségének tükrében. Összesen 1019 óvó- és tanítóképzős hallgató elégedettségét vizsgáltuk a tanárok és diákok közötti kommunikációs rendszer, az elérhető információforrások, a hagyományos és korszerű tanítási eszközök működésével, hatékonyságával kapcsolatban. Az eredmények alapján a hallgatók elégedettek a kötelező és ajánlott irodalmak meglétével és a korszerű taneszközök használatával minden vizsgált tantárgycsoport esetében. Megfelelőnek tartják az egyetemen rendelkezésre álló információforrásokat, könyvtári forrásokat, elektronikus eszközöket. Elégedettek a konzultációs lehetőségekkel is.
Referencias
Békési, A. (2010). Az IKT eszközök az oktatásban. Szakdolgozat. Debrecen [online] forrás [2018. 03. 17.]
Molnár, Gy. (2014). A digitális kommunikáció virtuális lenyomatai [online] http://epa.oszk.hu/02200/02263/00022/digitalis-kommunikacio-virtualis-lenyomatai.html [2018. 03. 17.]
Námesztovszki, Zs. (2013). Az IKT eszközök alkalmazásának módszertani különlegességei, Szabadka [online] forrás [2018. 03. 17.]
Petryné Feyér, J. (2003). Az oktatás eszközei, tárgyi feltételei. In. Falus Iván (szerk): Didaktika. Elméleti alapok a tanítás tanulásához. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó. pp. 317‒338.
Z. Karvalics László (2013): „Digitális beavatottak” egy hiperkonnektív világban. In: Szekszárdi Júlia (szerk.): Digitális (de)generáció 2.0.Underground Kiadó, Budapest
Descargas
Publicado
Número
Sección
Licencia
Derechos de autor 2018 Kovács Cintia, Major Lenke, Horák Rita, Námesztovszki Zsolt, Pintér Krekity Valéria
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0.