Bd. 20 Nr. 3-4 (2022): Képzés és Gyakorlat

					Ansehen Bd. 20 Nr. 3-4 (2022): Képzés és Gyakorlat
Veröffentlicht: 2022-12-29

Komplette Ausgabe

Tanulmányok

  • Az iskolai közösségi szolgálat mint az érettségire készülő tanulók pályaorientációs támogatásának egyik esélye

    Miklós Kenderfi
    5-15
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2022.3-4.5-15
  • Untersuchung der Wahrnehmungen von Mentor-lehrern und Mentor-lehrer/ -innen mithilfe der qualitativen Inhaltsanalyse von Mayring

    Rita Kocsis
    16-23
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2022.3-4.16-23
  • Az oktatási célú szabadulószobák módszertani lehetőségei egyetemi hallgatóknál

    Elvira Kovács, Helena Manojlovic
    24-35
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2022.3-4.24-35
  • Épített tér – alkalmazkodás és tér-tárgy összefüggés óvodai környezetben

    Zsuzsanna Mucsi, László Molnár
    36-42
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2022.3-4.36-42
  • Egy népdal kottaképei: a gyűjtéstől az ének-zene tankönyvekig

    Ildikó Pintér-Keresztes
    43-53
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2022.3-4.43-53
  • Commercial training for women in Nemzeti Nőnevelés

    Krisztina Stummer
    54-59
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2022.3-4.54-59