A tanító- és óvodapedagógus-képzés a bolognai rendszerű felsőoktatásban

Autor/innen

  • Judit Podráczky ELTE Tanító- és Óvóképző Kar

Abstract

Írásunk tömör összegző áttekintést kíván adni a tanító- és óvodapedagógus-képzés bolognai átalakulásának folyamatáról, a változás fő irányairól, pozitívumairól, negatívumairól, továbbá az első képzési ciklus lezárulásának birtokában megfogalmazható tapasztalatokról.

Autor/innen-Biografie

  • Judit Podráczky, ELTE Tanító- és Óvóképző Kar

    Dr., PhD

Literaturhinweise

Bollókné Panyik Ilona-Hunyady Györgyné (2003): A tanítóképzés az integrált felsőoktatásban. Új Pedagógiai Szemle, 53. évf. (2003) 7-8. szám 4–16.

Hunyady Györgyné dr.: Tanítóképzés a változó felsőoktatásban. A Magyar Tudományos Akadémián 2004. június 2-án, Tanítóság: szakma, mesterség, hivatás c. előadóülésen elhangzott előadás. URL: http://www.mta.hu/fileadmin/news/files/hunyadygyorgyne.doc [2009.12.11.]

Hunyady Györgyné (2008): A tanítóképzés értékei. Előadás a NYME Apáczai Csere János Főiskolai Karon, a győri tanítóképzés 230. évfordulóján, 2008. október 20-án. Kézirat.

Veröffentlicht

2010-04-30

Ausgabe

Rubrik

Szemle: A felsőfokú óvóképzés 50 éve

Zitationsvorschlag

A tanító- és óvodapedagógus-képzés a bolognai rendszerű felsőoktatásban. (2010). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 8(1), 107-112. https://journal.uni-mate.hu/index.php/trainingandpractice/article/view/5344