A tanító- és óvodapedagógus-képzés a bolognai rendszerű felsőoktatásban
Abstract
Írásunk tömör összegző áttekintést kíván adni a tanító- és óvodapedagógus-képzés bolognai átalakulásának folyamatáról, a változás fő irányairól, pozitívumairól, negatívumairól, továbbá az első képzési ciklus lezárulásának birtokában megfogalmazható tapasztalatokról.
Literaturhinweise
Bollókné Panyik Ilona-Hunyady Györgyné (2003): A tanítóképzés az integrált felsőoktatásban. Új Pedagógiai Szemle, 53. évf. (2003) 7-8. szám 4–16.
Hunyady Györgyné dr.: Tanítóképzés a változó felsőoktatásban. A Magyar Tudományos Akadémián 2004. június 2-án, Tanítóság: szakma, mesterség, hivatás c. előadóülésen elhangzott előadás. URL: http://www.mta.hu/fileadmin/news/files/hunyadygyorgyne.doc [2009.12.11.]
Hunyady Györgyné (2008): A tanítóképzés értékei. Előadás a NYME Apáczai Csere János Főiskolai Karon, a győri tanítóképzés 230. évfordulóján, 2008. október 20-án. Kézirat.
Downloads
Veröffentlicht
Ausgabe
Rubrik
Lizenz
Copyright (c) 2010 Podráczky Judit
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.