A tanítók gyakorlati képzésének problémái a szükségesnek tűnő korszerűsítés szempontjából

Autores/as

  • István Deli
  • Judit Podráczky

Biografía del autor/a

  • István Deli

    ny. főiskolai tanár, Kaposvár

  • Judit Podráczky

    főiskolai adjunktus, Kaposvár

Referencias

Oktatás és képzés. 2001. In. Új Ped. Szemle, 2005. április 96. p.

Oktatás és Képzés 2005. április 96. p.

A pedagógusképzés reformja a legégetőbb feladat. Új Ped. Szemle, 2005. április 99. p.

A pedagógusképzés reformja 99. p. Pedagógusképzés, 1991. 1. sz. 74. p.

Báthory Zoltán: Tanulók, iskolák, különbségek. OKKER Oktatási Kiadó, Bp. 2000. 144. p.

Vas Vilmos: Tantárgyköziség pedagógiai megközelítései. Onkonet. 2000. 24., 37. p.

Publicado

2005-11-30

Número

Sección

Tanulmányok

Cómo citar

A tanítók gyakorlati képzésének problémái a szükségesnek tűnő korszerűsítés szempontjából. (2005). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 3(2), 1-19. https://journal.uni-mate.hu/index.php/trainingandpractice/article/view/5519

Artículos más leídos del mismo autor/a