A tanítók gyakorlati képzésének problémái a szükségesnek tűnő korszerűsítés szempontjából

Autor/innen

  • István Deli
  • Judit Podráczky

Autor/innen-Biografien

  • István Deli

    ny. főiskolai tanár, Kaposvár

  • Judit Podráczky

    főiskolai adjunktus, Kaposvár

Literaturhinweise

Oktatás és képzés. 2001. In. Új Ped. Szemle, 2005. április 96. p.

Oktatás és Képzés 2005. április 96. p.

A pedagógusképzés reformja a legégetőbb feladat. Új Ped. Szemle, 2005. április 99. p.

A pedagógusképzés reformja 99. p. Pedagógusképzés, 1991. 1. sz. 74. p.

Báthory Zoltán: Tanulók, iskolák, különbségek. OKKER Oktatási Kiadó, Bp. 2000. 144. p.

Vas Vilmos: Tantárgyköziség pedagógiai megközelítései. Onkonet. 2000. 24., 37. p.

Veröffentlicht

2005-11-30

Ausgabe

Rubrik

Tanulmányok

Zitationsvorschlag

A tanítók gyakorlati képzésének problémái a szükségesnek tűnő korszerűsítés szempontjából. (2005). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 3(2), 1-19. https://journal.uni-mate.hu/index.php/trainingandpractice/article/view/5519

Am häufigsten gelesenen Artikel dieser/dieses Autor/in