Vol. 22 Núm. 2 (2024)

					Ver Vol. 22 Núm. 2 (2024)
Publicado: 2024-12-30

Tanulmányok

  • Outdoor módszer alkalmazása alsó tagozaton

    Anikó Andrea Bencéné Fekete
    5-14
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.5-14
  • A visszatérő oktatás ellentmondásai – felnőttképzési tanfolyamok tapasztalatai

    Mihály Fónai, Orsolya Nyilas
    15-26
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.15-26
  • Az emberi erőforrás tanácsadó mesterszakos hallgatók szakmai gyakorlatának vizsgálata a „Gödöllői iskolában”

    Miklós Máté Kenderfi
    27-39
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.27-39
  • Az ének-zene tagozatos és a normál tanterv szerint tanulók éneklési képességének összehasonlító vizsgálata

    Katalin Kovács, Krisztián Józsa, Norbert Szabó, Márta Janurik
    40-55
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.40-55
  • A mentori tevékenység szerepe a pedagógusképzésben – egy konduktor-tanító szakos hallgatók körében végzett pilot-vizsgálat tanulságai

    Katalin Perger
    56-69
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.56-69