Évf. 22 Szám 2 (2024)

					View Évf. 22 Szám 2 (2024)
Megjelent: 2024-12-30

Tanulmányok

  • Outdoor módszer alkalmazása alsó tagozaton

    Bencéné Fekete Anikó Andrea
    5-14
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.5-14
  • A visszatérő oktatás ellentmondásai – felnőttképzési tanfolyamok tapasztalatai

    Fónai Mihály, Nyilas Orsolya
    15-26
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.15-26
  • Az emberi erőforrás tanácsadó mesterszakos hallgatók szakmai gyakorlatának vizsgálata a „Gödöllői iskolában”

    Kenderfi Miklós
    27-39
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.27-39
  • Az ének-zene tagozatos és a normál tanterv szerint tanulók éneklési képességének összehasonlító vizsgálata

    Kovács Katalin, Józsa Krisztián, Szabó Norbert, Janurik Márta
    40-55
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.40-55
  • A mentori tevékenység szerepe a pedagógusképzésben – egy konduktor-tanító szakos hallgatók körében végzett pilot-vizsgálat tanulságai

    Perger Katalin
    56-69
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.56-69