A nagykanizsai iskolaintegráció okainak a vizsgálata

Autores/as

  • Zsolt Kőmüves Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar. Agrárgazdasági- és Menedzsment Tanszék

DOI:

https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.8

Resumen

Írásomban arra keresem a választ, hogy milyen gazdasági megfontolások vagy szervezési átalakítások tették indokolttá Nagykanizsa két meghatározó iskolájának integrációját. Munkám során részletes vizsgálatokkal tárom fel az integráció gazdasági okait, összefüggéseit. A gazdasági vizsgálatokon kívül az elemzés tárgyát képezte, hogy miként érintette az egybeolvadás a két iskola pedagógusait. E komplex vizsgálat következményeként ok-okozati összefüggéseket tárok fel, és javaslatokat fogalmazok meg a hatékonyabb működés érdekében.

Biografía del autor/a

  • Zsolt Kőmüves, Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar. Agrárgazdasági- és Menedzsment Tanszék

    PhD, egyetemi adjunktus
    komuves.zsolt@ke.hu

Referencias

Kanaki Anna: Amikor az iskola is megbukik. In: Eduline honlapja [online] http://eduline.hu/kozoktatas/2010/10/29/20101026_iskolabezaras_botrany

Pedagógiai program: Dr. Mező Ferenc–Thúry György Gimnázium és Szakképző Iskola [online] http://www.mfg.hu/letoltesek/pedagogiai_program_2013.pdf 6–7. pp. [2012.05.13]

Dr. Mező Ferenc–Thúry György Gimnázium és Szakképző Iskola: Iskolatörténet. Az iskola honlapja [online] http://www. kerikanizsa.hu

Zala Megyei Szakképzés- Fejlesztési Koncepció. [online] http://www.zmkik.hu/hu/letoltes/7961/15f1f

Publicado

2015-12-20

Número

Sección

Képzés és Gyakorlat

Cómo citar

A nagykanizsai iskolaintegráció okainak a vizsgálata. (2015). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 13(3-4), 119-131. https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.8