Kraiciné Szakoly Mária, Pedagógus-andragógus szerepek és kompetenciák az ezredfordulón, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai Pszichológiai Kar Andragógiai Füzetek 1.

Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2006

Authors

  • Ildikó Horváthné Tóth Kaposvári Egyetem, Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Kar

Abstract

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai Pszichológiai Karának Andragógia Tanszéke Andragógiai Füzetek címmel könyvsorozatot indított az ELTE Eötvös Kiadó gondozásában. A sorozat célja az, hogy szakmai fórumot biztosítson az egyetem oktatóinak és kutatóinak, a Neveléstudományi Doktori Iskola andragógiai témát kutató hallgatóinak, s nem utolsósorban, a felnőttképzés gyakorlatában működő szakembereknek.

Published

2007-03-28

Issue

Section

Book Reviews

How to Cite

Kraiciné Szakoly Mária, Pedagógus-andragógus szerepek és kompetenciák az ezredfordulón, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai Pszichológiai Kar Andragógiai Füzetek 1.: Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2006. (2007). Training and Practice : Journal of Educational Sciences, 5(1), 143-144. https://journal.uni-mate.hu/index.php/trainingandpractice/article/view/5489