Bd. 9 Nr. 2 (2022): Studia Mundi – Economica

					Ansehen Bd. 9 Nr. 2 (2022): Studia Mundi – Economica
Veröffentlicht: 2022-06-28

Komplette Ausgabe

Cikkek

  • Az online vásárlási szokások vizsgálata a generációk szempontjából

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2022.09.02.1-11
    Valentina Balogh-Kardos, Tímea Gál
    1-11
  • A szociális farmok helyzete és elméleti keretei

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2022.09.02.12-23
    István Bazsik
    12-23
  • Régi kihívások, új válaszok – a duális szakképzés pályaszocializációt előtérbe helyező, új típusú megközelítése

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2022.09.02.24-36
    Miklós Kenderfi, Szilvia Kulcsár, István Fűrész
    24-36
  • Generációs különbségek és motiváció az élelmiszeriparban

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2022.09.02.37-48
    Zsolt Kőmüves, Alexandra Hopp, Gábor Szabó-Szentgróti
    37-48
  • A helyben lakó gazdálkodók területi eloszlásának és forrásfelhasználásának vizsgálata

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2022.09.02.49-57
    József Lipcsei
    49-57
  • Az agrárdigitalizáció elterjedését segítő kutatási irányok és lehetőségek

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2022.09.02.58-70
    Katalin Nátz, Dorottya Véghné Kohut, Gábor Szalay Zsigmond
    58-70
  • Lessons learnt from past economic growth patterns and regional disparities in Central and Eastern European countries

    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2022.09.02.71-89
    Zoltán Peredy, Balázs Laki, László Péli
    71-89