Példa a Galois-gráfok alkalmazására az értékelés területén

Autores/as

  • József Kontra

Biografía del autor/a

  • József Kontra

    PhD, főiskolai docens, Kaposvár

Referencias

Báthory Zoltán (2000): Tanulók, iskolák - különbségek. OKKER Oktatási Kiadó, Budapest.

Csapó Benő (2002, szerk.): Az iskolai tudás. Osiris Kiadó, Budapest.

Kontra József (1997): Néhány modell a hatékonyabb iskolai munkakultúra megteremtéséhez. Iskolakultúra, 1997. 1. sz.

Snyder, K. J. (1988): School Work Culture Profilé. Managing Productive Schools Training Programs, Tampa, FL.

Takács Viola (2000): A Galois-gráfok pedagógiai alkalmazása. Iskolakultúra-könyvek 6., Iskolakultúra, Pécs.

Takács Viola (2003): Baranya megyei tanulók tudásstruktúrái. Iskolakultúra-könyvek 20., Iskolakultúra, Pécs.

Publicado

2004-10-30

Número

Sección

Tanulmányok

Cómo citar

Példa a Galois-gráfok alkalmazására az értékelés területén. (2004). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 2(2), 38-40. https://journal.uni-mate.hu/index.php/trainingandpractice/article/view/5560