A differenciálás lehetőségei a szövegértés—szövegalkotás kompetenciaterületen
Referencias
Adamikné J. A. 2002. Anyanyelvi nevelés az abc-től az érettségiig. Trezor. Bp. 118–120.
Adamikné J. A. 2003a. A szövegértő olvasás fejlesztése. In: Csak az ember olvas. Tinta. Bp. 95–101.
Adamikné J. A. 2003b. A szövegértő olvasásról. In: Csak az ember olvas. Tinta. Bp. 154–167.
Bárdossy I. - Dudás M. - Pethőné N. Cs.- Priskinné R. E. 2002. A kritikai gondolkodás fejlesztése — az interaktív és reflektív tanulás lehetőségei. Tanulási segédlet pedagógusok és pedagógusjelöltek számára a saját élményű tanuláshoz. PTE, Pécs.
Báthory Z. 1992. Tanulók, iskolák - különbségek. OKKER, Bp.
Boronkai D. 2005. Szövegértési és szövegalkotási modulok az Ember a természetben műveltségterület tanításához az 5. évfolyam számára. Tanári kézikönyv és tanulói munkafüzet. NFT HEFOP 3.1.1. Központi program. SuliNova Közoktatás-fejlesztési és Pedagógus-továbbképzési Kht. Bp. 1–110.
Boronkai D. 2006. Szövegértési és szövegalkotási modulok az Ember a természetben műveltségterület tanításához a 6. évfolyam számára. Tanári kézikönyv és. tanulói munkafüzet. NFT HEFOP 3.1.1. Központi program. SuliNova Közoktatás-fejlesztési és Pedagógus-továbbképzési Kht. Bp.
Cs. Czachesz E. 2002. A műfajok és a kontextus szerepe a szövegmegértésben és a jelentéskonstrukcióban. Iskolakultúra. 9. 43–52.
Dewey, J. 1976. A nevelés jellege és folyamata. Tankönyvkiadó, Bp.
Horváth Zs. 2003. A szövegértés mint koherenciaképző a tanításban és a tanulásban. Testvéri tantárgyak. KÁOKSZI. Bp.
M. Nádasi M. 1986. Egységesség és differenciáltság a tanítási órán. Bp.
Hortobágyi Katalin (szerk.) 1991a. Projekt kézikönyv. IFA-OKI. Bp.
Hortobágyi Katalin 1991b. A projekt-módszer. Iskolakultúra, 5. sz. 66–67.
Kagan, S. 2001. Kooperatív tanulás. Önkonet Kft., Bp.
Kárpáti Andrea: Differenciálás a nevelés szemszögéből. ELTE TTK Multimédiapedagógia és Oktatástechnológia Központ, http://edutech.elte.hu/multiped/ped_09/ped_09.pdf
Pethőné N. Cs. 2005. Módszertani kézikönyv. Korona Kiadó, Bp.
Temple, C. - Steel, J. -Meredith, K. 1988. Az együttműködésen alapuló tanulás. A kritikai gondolkodásfejlesztése olvasással és írással projekt, V. tankönyv, kézirat, 1988.
Vári P. (szerk.) 2003. PISA-vizsgálat. Műszaki Kiadó. Bp.
Vári P. - Bánfi I. - Felvégi E. - Krolopp J. - Rózsa Cs. - Szalay B. 2001. A PISA 2000 vizsgálatról. Új Pedagógiai Szemle. 50. évf. 12. sz. 31–43.
Vári P. - Bánfi I. - Felvégi E. - Krolopp J. - Rózsa Cs. - Szalay B. 2002. Gyorsjelentés a PISA 2000 vizsgálatról. Új Pedagógiai Szemle. 51. évf. 1. sz. 38–65.
Vastagh Z. (szerk.) 1996-1999. Kooperatív pedagógiai stratégiák az iskolában I-II-III-IV. JPTE, Pécs.
Descargas
Publicado
Número
Sección
Licencia
Derechos de autor 2006 Boronkai Dóra
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0.