A differenciálás lehetőségei a szövegértés—szövegalkotás kompetenciaterületen

Autor/innen

  • Dóra Boronkai

Autor/innen-Biografie

  • Dóra Boronkai

    főiskolai adjunktus, Szekszárd

Literaturhinweise

Adamikné J. A. 2002. Anyanyelvi nevelés az abc-től az érettségiig. Trezor. Bp. 118–120.

Adamikné J. A. 2003a. A szövegértő olvasás fejlesztése. In: Csak az ember olvas. Tinta. Bp. 95–101.

Adamikné J. A. 2003b. A szövegértő olvasásról. In: Csak az ember olvas. Tinta. Bp. 154–167.

Bárdossy I. - Dudás M. - Pethőné N. Cs.- Priskinné R. E. 2002. A kritikai gondolkodás fejlesztése — az interaktív és reflektív tanulás lehetőségei. Tanulási segédlet pedagógusok és pedagógusjelöltek számára a saját élményű tanuláshoz. PTE, Pécs.

Báthory Z. 1992. Tanulók, iskolák - különbségek. OKKER, Bp.

Boronkai D. 2005. Szövegértési és szövegalkotási modulok az Ember a természetben műveltségterület tanításához az 5. évfolyam számára. Tanári kézikönyv és tanulói munkafüzet. NFT HEFOP 3.1.1. Központi program. SuliNova Közoktatás-fejlesztési és Pedagógus-továbbképzési Kht. Bp. 1–110.

Boronkai D. 2006. Szövegértési és szövegalkotási modulok az Ember a természetben műveltségterület tanításához a 6. évfolyam számára. Tanári kézikönyv és. tanulói munkafüzet. NFT HEFOP 3.1.1. Központi program. SuliNova Közoktatás-fejlesztési és Pedagógus-továbbképzési Kht. Bp.

Cs. Czachesz E. 2002. A műfajok és a kontextus szerepe a szövegmegértésben és a jelentéskonstrukcióban. Iskolakultúra. 9. 43–52.

Dewey, J. 1976. A nevelés jellege és folyamata. Tankönyvkiadó, Bp.

Horváth Zs. 2003. A szövegértés mint koherenciaképző a tanításban és a tanulásban. Testvéri tantárgyak. KÁOKSZI. Bp.

M. Nádasi M. 1986. Egységesség és differenciáltság a tanítási órán. Bp.

Hortobágyi Katalin (szerk.) 1991a. Projekt kézikönyv. IFA-OKI. Bp.

Hortobágyi Katalin 1991b. A projekt-módszer. Iskolakultúra, 5. sz. 66–67.

Kagan, S. 2001. Kooperatív tanulás. Önkonet Kft., Bp.

Kárpáti Andrea: Differenciálás a nevelés szemszögéből. ELTE TTK Multimédiapedagógia és Oktatástechnológia Központ, http://edutech.elte.hu/multiped/ped_09/ped_09.pdf

Pethőné N. Cs. 2005. Módszertani kézikönyv. Korona Kiadó, Bp.

Temple, C. - Steel, J. -Meredith, K. 1988. Az együttműködésen alapuló tanulás. A kritikai gondolkodásfejlesztése olvasással és írással projekt, V. tankönyv, kézirat, 1988.

Vári P. (szerk.) 2003. PISA-vizsgálat. Műszaki Kiadó. Bp.

Vári P. - Bánfi I. - Felvégi E. - Krolopp J. - Rózsa Cs. - Szalay B. 2001. A PISA 2000 vizsgálatról. Új Pedagógiai Szemle. 50. évf. 12. sz. 31–43.

Vári P. - Bánfi I. - Felvégi E. - Krolopp J. - Rózsa Cs. - Szalay B. 2002. Gyorsjelentés a PISA 2000 vizsgálatról. Új Pedagógiai Szemle. 51. évf. 1. sz. 38–65.

Vastagh Z. (szerk.) 1996-1999. Kooperatív pedagógiai stratégiák az iskolában I-II-III-IV. JPTE, Pécs.

Veröffentlicht

2006-12-28

Ausgabe

Rubrik

Tanulmányok

Zitationsvorschlag

A differenciálás lehetőségei a szövegértés—szövegalkotás kompetenciaterületen. (2006). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 4(2), 31-38. https://journal.uni-mate.hu/index.php/trainingandpractice/article/view/5499