Serdülők önmagukról alkotott képe éntörténeteik, önjellemzéseik tükrében - narratív megközelítésben

Autores/as

  • Katalin Tókos ELTE, Pedagógiai és Pszichológiai Kar

Resumen

Ebben a tanulmányban a kutatási kérdések közül elsősorban arra koncentráltam, amely a serdülők önmagával kapcsolatos jelentős életeseményeit vizsgálta. Azt próbáltam feltárni, melyek azok a narratívák, amelyeket a kamaszok önmeghatározásuk, önjellemzésük szempontjából a jelentős jelzővel tüntetnek ki, annak keretéül használnak, mi jellemzi ezek társas beágyazottságát, milyen történetsémákra vannak felfűzve, ha egyáltalán kimutathatók bennük ilyen narratív koherenciát érintő szervezőelvek.

Publicado

2007-09-26

Número

Sección

Tanulmányok

Cómo citar

Serdülők önmagukról alkotott képe éntörténeteik, önjellemzéseik tükrében - narratív megközelítésben. (2007). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 5(3), 20-34. https://journal.uni-mate.hu/index.php/trainingandpractice/article/view/5443