Serdülők önmagukról alkotott képe éntörténeteik, önjellemzéseik tükrében - narratív megközelítésben

Szerzők

  • Tókos Katalin ELTE, Pedagógiai és Pszichológiai Kar

Absztrakt

Ebben a tanulmányban a kutatási kérdések közül elsősorban arra koncentráltam, amely a serdülők önmagával kapcsolatos jelentős életeseményeit vizsgálta. Azt próbáltam feltárni, melyek azok a narratívák, amelyeket a kamaszok önmeghatározásuk, önjellemzésük szempontjából a jelentős jelzővel tüntetnek ki, annak keretéül használnak, mi jellemzi ezek társas beágyazottságát, milyen történetsémákra vannak felfűzve, ha egyáltalán kimutathatók bennük ilyen narratív koherenciát érintő szervezőelvek.

Letöltések

Megjelent

2007-09-26

Folyóirat szám

Rovat

Tanulmányok

Hogyan kell idézni

Serdülők önmagukról alkotott képe éntörténeteik, önjellemzéseik tükrében - narratív megközelítésben. (2007). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 5(3), 20-34. https://journal.uni-mate.hu/index.php/trainingandpractice/article/view/5443