Número actual

Vol. 22 Núm. 1 (2024)
					Ver Vol. 22 Núm. 1 (2024)
Publicado: 2024-04-26

Előszó

Tanulmányok

  • Az alapfokú zeneoktatás jellemzői virtuális térben a Covid-19 ideje alatt A kutatás bemutatása

    Judit Váradi, Gabriella Józsa
    7-18
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.1.7-18
  • A szülők zenei biográfiája, művészeti tevékenysége és annak hatása gyermekük zenei tanulmányára

    Tímea Szűcs, Henrietta Kelemen, Ádám Mike
    19-35
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.1.19-35
  • A gyermek művészeti nevelését befolyásoló tényezők a szülők szemszögéből

    Julianna Kiss, Izabella Bartalis, Rita Kerekes
    36-45
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.1.36-45
  • "Mit szólna Bach, Mozart és Beethoven?" Szülői vélemények a Covid-19 világjárvány miatti lezárásokat követő online hangszeres zeneoktatás hatékonyságáról

    Adrienne Sz. Fodor, Viktória Molnár-Tamus
    46-62
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.1.46-62
  • Szülői vélemények a pandémia idején megvalósult online zeneoktatásról

    Rita Kerekes, Mike Ádám, Miklós Radócz J., Tímea Szűcs
    63-76
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.1.63-76
  • Az online zeneoktatás és a zenetanári attitűd szülői megítélése

    Gabriella Józsa, Judit Váradi
    77-85
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.1.77-85
Ver todos los números

Szeretettel köszöntjük a Képzés és Gyakorlat folyóirat oldalán!

A Képzés és Gyakorlat (Training and Practice) a MATE Neveléstudományi Intézetének és a Soproni Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Karának közös gondozású neveléstudományi folyóirata, a hazai és nemzetközi neveléstudományi műhelyek diskurzusainak egyik jelentős fóruma. Külön öröm számunkra, hogy két pedagógusképző intézmény közösen gondozza a periodikát. A két intézmény közötti példaértékű szakmai, tudományos és emberi kapcsolatrendszer immár túlmutat a folyóirat határain – erre is rendkívül büszkék vagyunk.
A folyóirat jelentős értéke a teljes alkotói-szellemi szabadság és a közölt tanulmányok interdiszciplináris jellege, hiszen a szerzők sokszor egy tőről fakadó, globális társadalmi problémák narratív, saját nézőpontú, rendkívül árnyalt, emóciók által vezérelt feltárására vállalkoztak.
Legyen továbbra is jótékony szellemi táplálék a folyóirat iskolaépítő elődeink megismeréséhez,
múltunk megértéséhez, a jelen pedagógiai történéseinek és nagyszerű pillanatainak átéléséhez, egy szeretetteljes jövő építéséhez.

A szerkesztőbizottság nevében tisztelettel és üdvözlettel,

Petőné Csima Melinda
főszerkesztő

Kissné Zsámboki Réka
korábbi főszerkesztő

Bencéné Fekete Andrea
korábbi főszerkesztő

Varga László
korábbi főszerkesztő