Current Issue

Vol. 22 No. 2 (2024)
					View Vol. 22 No. 2 (2024)
Published: 2024-12-30

Studies

  • The application of outdoor methods on the lower primary level

    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.5-14
    Anikó Andrea Bencéné Fekete
    5-14
  • The contradictions of recurrent education – experiences of adult education courses

    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.15-26
    Mihály Fónai, Orsolya Nyilas
    15-26
  • Examining the internship of human resource counselling master students at the „school of Gödöllő”

    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.27-39
    Miklós Máté Kenderfi
    27-39
  • A comparative study of singing ability in students from specialized music classes and general education classes

    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.40-55
    Katalin Kovács, Krisztián Józsa, Norbert Szabó, Márta Janurik
    40-55
  • The role of mentoring activities in teacher training – lessons from a pilot study conducted amongconductor-teacher specialist students

    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.56-69
    Katalin Perger
    56-69
View All Issues

Szeretettel köszöntjük a Képzés és Gyakorlat folyóirat oldalán!

A Képzés és Gyakorlat (Training and Practice) a MATE Neveléstudományi Intézetének és a Soproni Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Karának közös gondozású neveléstudományi folyóirata, a hazai és nemzetközi neveléstudományi műhelyek diskurzusainak egyik jelentős fóruma. Külön öröm számunkra, hogy két pedagógusképző intézmény közösen gondozza a periodikát. A két intézmény közötti példaértékű szakmai, tudományos és emberi kapcsolatrendszer immár túlmutat a folyóirat határain – erre is rendkívül büszkék vagyunk.
A folyóirat jelentős értéke a teljes alkotói-szellemi szabadság és a közölt tanulmányok interdiszciplináris jellege, hiszen a szerzők sokszor egy tőről fakadó, globális társadalmi problémák narratív, saját nézőpontú, rendkívül árnyalt, emóciók által vezérelt feltárására vállalkoztak.
Legyen továbbra is jótékony szellemi táplálék a folyóirat iskolaépítő elődeink megismeréséhez,
múltunk megértéséhez, a jelen pedagógiai történéseinek és nagyszerű pillanatainak átéléséhez, egy szeretetteljes jövő építéséhez.

A szerkesztőbizottság nevében tisztelettel és üdvözlettel,

Petőné Csima Melinda
főszerkesztő

Kissné Zsámboki Réka
korábbi főszerkesztő

Bencéné Fekete Andrea
korábbi főszerkesztő

Varga László
korábbi főszerkesztő