Élménykeresés a szociális professzióban
Abstract
Napjaink rohanó szakmai világában időnként nem árt megállni, és elgondolkodni azon, vajon milyen humanitás, milyen vélt vagy valós értékek mentén dolgozunk. Hol tartunk a szakmai kapcsolatépítésben ügyfeleinkkel, és milyen kihívásoknak tudunk még megfelelni akkor, amikor a „Rogersi hármas” értékformáló szerepét keressük és vizsgáljuk szakmai identitásunkban. A tanulmány az élményközpontú szociális esetmunkamodell sajátosságaira és a gyakorlatban betöltött szerepére hívja fel a figyelmet.
Literaturhinweise
Dingier, H (1923): Die Gnmdlagen dér Physik. 2. Aufl. Berlin.
Driesch, H (1923): Ordnungslehre. Ein System des nichtmetaphysischen Teiles dér Philosophie. Diederichs, Jena.
Külpe, O. (1893): Grundriss dér Psychologie auf experimenteller Grundlage dargestellt. Engelmann, Leipzig.
Cornelius, H (1901): Einleitung in die Philosophie. B. G. Teubner, Leipzig.
Eisler, R (1927): Wörterbuch dér philosophischen Begriffe. Gruyter I. Band, Berlin.
Heuer, W (1927): Kausalitat u. Willensfreiheit. Akademische Verlagsgesellschaft, Leipzig.
Hoffmann, P (1919): Empfindung und Vorstellung. Reuther & Reichard, Berlin.
Grice, H. P. (1957): „Meaning”, The Philosophical Review 64. 377–388. doi: https://doi.org/10.2307/2182440
Schulze, Gerhard (2000): Élménytársadalom. A jelenkor kultúrszociológiája. A mindennapi élet esztétizálódása. Szociológiai Figyelő 1/2. 135–157.
Downloads
Veröffentlicht
Ausgabe
Rubrik
Lizenz
Copyright (c) 2010 Haász Sándor
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.