Évf. 18 Szám 1-2 (2020): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 18 Szám 1-2 (2020): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2020-06-20

Tanulmányok

  • A magyar felsőoktatásban tanuló diszlexiás hallgatók nyelvtanulási tapasztalatai

    Gátas-Aubelj Katalin
    7-21
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.1
  • Kompetencia, sport, tanulás a sporttudományi képzésben résztvevő hallgatók nézőpontjából

    Gősi Zsuzsanna, Faragó Beatrix
    23-31
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.2
  • Empathische Erfassung, Reflexion und interner Dialog in der Sozialen Arbeit

    Haász Sándor
    33-45
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.3
  • Kegyvesztett pedológusok

    Illés Andrea Zsuzsanna, Albert B. Gábor
    47-53
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.4
  • Lemorzsolódási kockázat és jelentkezés a felsőoktatásba

    Józsa Gabriella
    55-66
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.5
  • Hiányzó láncszemek – nemzeti emlékezethelyek az irodalomban, az oktatásban

    Kloiber Alexandra
    67-76
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.6
  • A tanösvényektől az élményösvényekig – történeti áttekintés a tanösvények fejlődéséről

    Kollarics Tímea
    77-86
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.7
  • A női kosárlabda edzők helye és szerepe a kosárlabda társadalomban

    Magyar Bianka
    87-99
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.8
  • Consultancy skills in the light of emotional intelligence and communication skills of students specialised in human resources consultancy

    Makkos Anikó, Fehér Ágota, Benyák Anikó
    101-112
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.9
  • Parents’ educational practices on unacceptable behaviour of preschool children

    Diana Nenadić-Bilan, Marijana Mohorić
    113-129
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.10

Képzés és Gyakorlat

  • Erlebnisorientierter Zweitspracherwerb in der frühen Kindheit

    Babai Zsófia, Kovácsné Vinkovics Éva
    131-140
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.11
  • Grammatikatanítás a felsőoktatásban: a tankör mint jógyakorlat

    Bartha Blanka, Gyenei Kornélia
    141-149
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.12
  • Kisgyermekkori neuropedagógia - A kisgyermekkori agyfejlődés támogatása az óvodai nevelésben

    Borbás Mónika Lívia
    151-160
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.13
  • A korai angol nyelvi fejlesztés tudományelméleti megközelítése és szülői megítélése – Angolul már az óvodában?

    Fehér Ágnes
    161-172
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.14
  • A Soproni Óvóképző Intézet gyakorlati oktatása a 70-es évek elején

    Németh Dóra Katalin
    173-180
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.15
  • Játékok az iskolában - Anyanyelvi készséget, nyelvi tudatosságot és egyéb, nem kognitív képességet/készséget fejlesztő társasjátékok alkalmazása tanórán

    Juhász Valéria, Radics Márta
    181-193
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.16
  • A meserajz személyiség megismerési módszer alkalmazási lehetősége az óvodapedagógiai gyakorlatban

    Unger Vivien
    195-205
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.17

Recenziók

A Soproni Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Karán meghirdetett Óvodatörténeti Pályázat díjnyertes hallgatói munkái

  • Tanulságok és útravaló a magyar óvodapedagógus képzés számára az 1970-es évekből

    Abonyi Gabriella
    211-221
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.19
  • Az álmok megvalósítása magyar óvónőként a 1960-as és 1970-es években Délvidéken

    Hanák Adél
    223-233
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.20