Egy interdiszciplinaritásra törekvő, alkalmazott pedagógiai kutatásokkal és fejlesztésekkel foglalkozó hallgatói és oktatói közösség győri seregszemléjének értékelése

Autor/innen

  • Zoltán Poór Országos Tudományos Diákköri Tanács Tanulás- és Tanításmódszertani – Tudástechnológiai Szakmai Bizottsága

DOI:

https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.12

Abstract

A XXXIII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Tanulás- és Tanításmódszertani – Tudástechnológiai Szekciójára – mint a 2017. évi tudománypedagógiai rendezvénysorozat kezdő eseményére 2017. március 23-a és 25-e között a győri Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Karán került sor.
Amikor a konferencia záróünnepélyén a fent nevezett integratív tudományterületet gondozó szakmai bizottság alelnökeként az értékelés volt a feladatom, illendőnek és célszerűnek ítéltem meg, hogy áttekintsem azt az utat, amely ehhez a szakmai-tudományos rendezvényhez vezetett. Végiggondoltam, hogy milyen tendenciák rajzolódtak ki a konferenciával záruló kétéves periódusban. Vállalkozom továbbá arra, hogy némi futurológiai érzékkel kitérjek a perspektívákra is.

Autor/innen-Biografie

  • Zoltán Poór, Országos Tudományos Diákköri Tanács Tanulás- és Tanításmódszertani – Tudástechnológiai Szakmai Bizottsága

    alelnök

Veröffentlicht

2017-06-26

Ausgabe

Rubrik

Szemle - Válogatás a XXXIII.OTDK módszertani előadásaiból

Zitationsvorschlag

Egy interdiszciplinaritásra törekvő, alkalmazott pedagógiai kutatásokkal és fejlesztésekkel foglalkozó hallgatói és oktatói közösség győri seregszemléjének értékelése. (2017). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 15(1-2), 217-220. https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.12