„E-learning módszerek a hazai iskolák gyakorlatában” szakmai konferencia, Pécs, 2010. október 1-2.

Szerzők

  • Hajdicsné Varga Katalin Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar

Absztrakt

A hazai oktatásügynek központi kérdése volt az elmúlt egy-két évtizedben az iskolák informatikai struktúrájának a fejlesztése. Ennek eredményeként ma már a magyarországi iskolákban a számítógéppark-ellátottság szintje közel van az európai vezető államok átlagához. A kitűzött cél, a számítógéppel támogatott oktatás, a hálózati tanulás, az e-learning módszerek integrálása az iskolák mindennapi gyakorlatában azonban ezt a szintet még nem éri el. Az európai szintű elemzésekből kiderül, hogy az eredmények nem arányosak a ráfordításokkal, az e-learning termékek nem növelik az oktatás hatékonyságát a remélt mértékben. Ezen a konferencián azt mutatták be a résztvevők, általános iskolai és középiskolai tanárok, egyetemi oktatók, hogy milyen jó gyakorlatok vannak Magyarországon, milyen hálózati technológia kínálta tanítási módszereket igényelnek a netgeneráció tagjai.

Információk a szerzőről

  • Hajdicsné Varga Katalin, Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar

    Dr., PhD

Letöltések

Megjelent

2010-08-31

Folyóirat szám

Rovat

Szemle: Konferencia-beszámolók

Hogyan kell idézni

„E-learning módszerek a hazai iskolák gyakorlatában” szakmai konferencia, Pécs, 2010. október 1-2. (2010). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 8(2), 125-129. https://journal.uni-mate.hu/index.php/trainingandpractice/article/view/5327

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei