A mentálhigiénés többlettudás jelentősége az óvodában és az iskolában

Autores/as

  • Piroska Szabóné Gondos

Biografía del autor/a

  • Piroska Szabóné Gondos

    dr., főiskolai docens, tanszékvezető

Referencias

Buda Béla: A mentálhigiéné szemléleti és gyakorlati kérdései. Támasz, Bp. 1995.

Bagdy Emőke (szerk.): Mentálhigiéné elmélet, gyakorlat, képzés, kutatás. Animula, 1999, Bp.

Tomcsányi Teodóra-Csáky-Pallavicini Roger: Tanulható-e a lelki egészség? Új Pedagógiai Szemle 2001. május 54–71. p.

Ónody Sarolta: Kiégési tünetek (burnout szindróma) keletkezés és megoldási lehetőségei. ÚPSz. 2001. május 80–96. p.

Katedra-Látlelet c. folyóirat

Fehér Veronika: Gondolatok a mentálhigiénéről (Az óvodapedagógiai mentálhigiénés kérdései) Óvodavezetési Ismeretek 1999. május

Tomcsányi-Grezsa-Jelenits Tanakodó Híd Alapítvány Bp. 1999.

Életmód-füzetek: Soros Alapítvány Bp. 1997.

Publicado

2004-03-31

Número

Sección

Tanulmányok

Cómo citar

A mentálhigiénés többlettudás jelentősége az óvodában és az iskolában. (2004). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 2(1), 23-27. https://journal.uni-mate.hu/index.php/trainingandpractice/article/view/5577