Roma gyerekek szubkultúrája

Autores/as

  • Péterné Ambrus

Biografía del autor/a

  • Péterné Ambrus

    szakképzett gyakorlatvezető tanító, Kaposvár

Referencias

Az alapkészségek fejlődése 4-8 éves korban. Bp.: OKÉV-KÁOKSZI, 2002.

Ágoston-Nagy-Orosz: Méréses módszerek a pedagógiában. Bp.:Tkvk, 1974.

Bagdy Emőke-Telkes József: Személyiségfejlesztő módszerek az iskolában. Bp.: Nemzeti Tankvk, 2002. p. 196–210.

Barkóczi Ilona – Pléh Csaba: Kodály zenei nevelési módszerének pszichológiai hatásvizsgálata. Kecskemét: Kodály Zoltán Zenepedagógiai Intézet, 1977. p. 7–23.

Báthory Zoltán: A pedagógiai értékelés és közoktatás szabályozási mechanizmusai. Veszprém.: Veszprém megyei Pedagógiai Intézet, 1987.

Bújj, bújj, zöld ág. szerk: Kovács Ágnes Bp.: Móra K., 1976. p. 52–59., 81–87.

Deli István: Didaktika. Kaposvár.: CSVMTKF, 1998.

DiményJudit: Hang-játék. Bp.: Zeneműkiadó, 1981. p. 40–76.

DIFER- Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer. Szerk.: Fazekasné Fenyvesi Margit, Józsa Krisztián, Nagy József, Vidákovich Tibor Bp.: OKEV-KAOKSZI, 2002.

Ének-zene szakköri füzetek. 2. kötet. Magyar népi gyermekjátékok. Szerk.: Keszler Mária Bp.: Tankvk., 1980. p. 9–65.

Fazekasné Fenyvesi Margit: Figyelj, fülelj, játsszunk a hangokkal! Bp.: Református Pedagógiai Intézet, 2000. p. 17–29.

Forrai Katalin: Ének az óvodában. Bp. : Zeneműkiadó, 1975. p. 151–296.

Gyopáros I. Zsuzsa: Néphagyományaink óvodásoknak és kisiskolásoknak. Szombathely: ( s. n .) p. 3–17.

Hughes, Langston: Ismerkedjünk a ritmussal. Bp.: Zeneműkiadó, 1971. p. 33–46.

Jánosi Sándor: Jó játék a hang, a csend. Bp.: Móra K., 1977. p. 8–25.

Játék és tánc az iskolában I–IV. oszt. Játékok, játékfűzések. Szerk: Neuwirth Annamária Bp.: Magyar Művelődési Intézet Néptáncosok Szakmai Háza, 1992. p. 17–27., 74–83.

Kis Jenőné dr. Kenesei Éva: Alternatív lehetőségek a zenepedagógiában. Bp.: Tárogató, 1994. p. 52–97.

Kivirágzott a diófa. Szerk.: Kovács Ágnes Bp. Móra K., 1977. p.88–101., 117–128.

Kokas Klára: A zene felemeli kezeimet. Bp.: Akadémia K., 1992. p. 7–12.

Kokas Klára: Képességfejlesztés zenei neveléssel. Bp.: Zeneműkiadó, 1972. p. 11–50.

Laczó Zoltán: Zenehallgatás az általános iskola alsó tagozatában. Bp.: Tankvk, 1983. p. 6–7.

Lázár Katalin: Mit játszotok, mátkák. A népi játékok rendszere és tanítása. Kaposvár: KE CSVM PFK, 2002. p. 9–41.

Péter József: Zenei nevelés az általános iskolában. Bp.: Tankvk, 1973. p. 49–59.

Szabó Helga: Énekes improvizáció az iskolában. I. kötet. Bp.: Zeneműkiadó, 1976. p. 23–28.

Szemelvénygyűjtemény az ének-zene tantárgypedagógiához. Szerk.: Kis Jenőné. Kaposvár: CSVMTKF, 1992. p. 46–59., 69–78., 92–99., 114–119.

Vargha Balázs – Dimény Judit – Loparits Éva: Nyelv, zene, matematika. Bp.: Minerva, 1980. p. 7–26.

Vidákovich Tibor: Diagnosztikus pedagógiai értékelés. (Közoktatási kutatásoksorozat) Bp.: Akadémiai Kiadó, 1990.

Publicado

2005-04-30

Número

Sección

Tanulmányok

Cómo citar

Roma gyerekek szubkultúrája. (2005). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 3(1), 6-23. https://journal.uni-mate.hu/index.php/trainingandpractice/article/view/5533