Az iskolai pszichoterror kezelésének néhány lehetősége, különös tekintettel a biblioterápára
Referencias
Bandura, A.(1976): A szociális tanulás utánzás útján In: Pedagógiai szociálpszichológia. Gondolat, Bp. 84–123.
Bartos Éva (1999): A gyermekek biblioterápiája. Fordulópont. 2. sz. 93–103.
Dán Olwens (2001): Az iskolai zaklatás. Fordította: Dudik Éva. In: Educatio, 1999. 4.
Dambach, K (2001): Pszichoterror (mobbing) az iskolában. Akkord K. Bp.
Doll, B. - Doll, C.(1998): Bibliotherapy with Young People: Librarians and Mental Health Professionals Working Together. Englewood, Colorado, USA.
Figula E. (2004): Bántalmazók és bántalmazottak az iskolában. ÚPSZ. 7-8. sz. 223–228.
Fülöpné Böszörményi A. (2003): Agresszió a gyermekintézményekben. ÚPSZ, 1. sz.
Kézdi Balázs (szerk.) Iskolai mentálhigiéné. Tanulmányok. Pro Pannónia Kiadói Alapítvány, Pécs.
Leymann, H. (1996): Mobbing. Rowohlt, Reinbek
Mihály I. (2003): Az iskolai tenor természetrajza. ÚPSZ. 9.sz.
Morgan, G. (1998): Images of Organizations. (The Executive Edition). Berrett-Koehler Publ. Inc. - Sage Publications
Novák Zs. (2002): Kínkamra az iskolában. Családi Életmód Magazin. 4.sz.
Schuster. M. (2000): Agresszió az iskolában. Elméleti háttér, előfordulás, beavatkozás és megelőzés. In: Hárdi István: Az agresszió világa. Medicina, Bp. 223–249. p.
Utasi J. (2000): Erőszak az iskolában. Család, Gyermek, Ifjúság, 1.sz.
Zsolnai J. (1996): Pedagogikum - pedagógiai patoligikum. In: Bevezetés a pedagógiai gondolkodásba. Nemzeti Tankönyvkiadó, Bp.
Descargas
Publicado
Número
Sección
Licencia
Derechos de autor 2006 D. Tancz Tünde
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0.