Social networkök diffúzitása online és valós terekben

Autores/as

  • László Barkóczy Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar

Resumen

Az internet mára egy olyan meghatározó médiummá vált, mely mellett nem me- hetünk el a káros – nem káros dichotómiáról való gondolkodással csupán. Írásomban azokat a trendeket, változásokat vizsgálom, melyek mentén érdemes meghatározni azokat a koncepciókat, hogy miként alkalmazzuk a webes technológiákat az oktatásban, és hogy pontosabb képet kaphassunk a különféle online közösségek miképpen formálhatják át a gyermekek szocializációs tevékenységét.

Referencias

Babarczy Eszter (2005): Social software. Mokk. Budapest.

Benkler, Yochai (2006): Coase’s Penguin, or, Linux and The Nature of the Firm. The Yale Law Journal. Vol. 112. doi: https://doi.org/10.2307/1562247

Magyar Információs Társadalom. Éves jelentés 2006. MITJ.

Nie, Norman h. és Erbring, Lutz (2000): Internet and Society. Stanford Institute for the Quan-titative Study of Society.

Norris, Pippa (2001): Digital Divide? Civic Engagement, Information Poverty and the Internet in Democratic Societies, Cambridge University Press. doi: https://doi.org/10.1017/CBO9781139164887

Putnam, R.D. (2000): Bowling Alone. The Collapse and Revival of American Community Simon & Schuster. New York. doi: https://doi.org/10.1145/358916.361990

Rogers E. M. (1995): Diffusion of Innovations, 4th Edition. NY: Free Press.

Wellman, Barry (2001): Computer Networks as Social Networks. Computer and Science, Vol. 293. 2001. 09. doi: https://doi.org/10.1126/science.1065547

Publicado

2011-06-30

Número

Sección

Nevelés - Képzés

Cómo citar

Social networkök diffúzitása online és valós terekben. (2011). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 9(1-2), 125-133. https://journal.uni-mate.hu/index.php/trainingandpractice/article/view/5265