A funkcionális illiteráció Magyarországon

Autor/innen

  • Gyöngyi Sajtosné Csendes

Autor/innen-Biografie

  • Gyöngyi Sajtosné Csendes

    főiskolai adjunktus

Literaturhinweise

A cigányság problémavilága. Roma Parlament Szakértői Csoport, 1992.

A magyarországi nemzeti és etnikai kisebbség oktatásának és művelődésének helyzetéről és fejlesztésének feladatairól. Művelődési és Közoktatási minisztérium 1992.

Gósy Mária: Az olvasásértés függősége a vizuális információ sajátosságaitól. Nyelv-Stílus-Irodalom ELTE BTK. Bp. 1998. 173–179.

Kemény István: A romák és az iskola. In. Educatio 1966.

Radó Péter: Asszimiláció és integrációs deficit. Szakértői tanulmány a Nemzeti és Etnikai Kisebbségi Hivatal számára. 1993.

Radó Péter: Jelentés a magyarországi cigány tanulók oktatásáról. 1997.

Terestyényi Tamás: Írás és olvasásnélküliség Magyarországon 1996 In. Terts (szerk.) 289–98.

Parlament Européen: Projet d’ avis 2001

Veröffentlicht

2004-03-31

Ausgabe

Rubrik

Műhely

Zitationsvorschlag

A funkcionális illiteráció Magyarországon. (2004). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 2(1), 65-71. https://journal.uni-mate.hu/index.php/trainingandpractice/article/view/5583