Vol. 22 No. 1 (2024)

					View Vol. 22 No. 1 (2024)
Published: 2024-04-26

Előszó

Studies

  • Az alapfokú zeneoktatás jellemzői virtuális térben a Covid-19 ideje alatt A kutatás bemutatása

    Judit Váradi, Gabriella Józsa
    7-18
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.1.7-18
  • A szülők zenei biográfiája, művészeti tevékenysége és annak hatása gyermekük zenei tanulmányára

    Tímea Szűcs, Henrietta Kelemen, Ádám Mike
    19-35
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.1.19-35
  • Factors affecting the child's art education from the parents' point of view

    Julianna Kiss, Izabella Bartalis, Rita Kerekes
    36-45
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.1.36-45
  • "Mit szólna Bach, Mozart és Beethoven?" Szülői vélemények a Covid-19 világjárvány miatti lezárásokat követő online hangszeres zeneoktatás hatékonyságáról

    Adrienne Sz. Fodor, Viktória Molnár-Tamus
    46-62
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.1.46-62
  • Szülői vélemények a pandémia idején megvalósult online zeneoktatásról

    Rita Kerekes, Mike Ádám, Miklós Radócz J., Tímea Szűcs
    63-76
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.1.63-76
  • Az online zeneoktatás és a zenetanári attitűd szülői megítélése

    Gabriella Józsa, Judit Váradi
    77-85
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.1.77-85