Vol. 13 No. 3-4 (2015)

					View Vol. 13 No. 3-4 (2015)
Published: 2015-12-20

Studies

  • The Educational Function of the Family in the Textbooks of the Horthy Era

    Judit Pálmai
    7-23
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.1
  • Depicting the Forms of Consciousness of the Rural Life in József Koszta’s Paintings

    Renátó Támba
    25-41
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.2
  • Children’s Relation to Games

    Attila Zsubrits, Anna Valkó, Krisztina Horváth, Annamária Fehér
    43-59
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.3

Training and Practice

  • Talented Pedagogues – Who Will Discover Them?

    Andrea Bencéné Fekete
    61-72
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.4
  • Kreativitás és neuropedagógia

    Zsuzsa Detre
    73-85
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.5
  • Lelkesedés és inspiráció a nevelőtestületben

    Viktória Farnady-Landerl
    87-99
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.6
  • In memoriam Apáczai Kiadó

    Orsolya Fülöp
    101-118
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.7
  • Investigating the Reasons for the Integration of Schools in Nagykanizsa

    Zsolt Kőmüves
    119-131
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.8
  • Science and Art

    József Révész
    133–-140
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.9
  • Possible Means and Methods of Logotherapy in Supervision

    Szabolcs Varga
    141-151
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.10

Szakmai Pedagógusképzés

Book Reviews