Vol. 15 No. 1-2 (2017)

					View Vol. 15 No. 1-2 (2017)
Published: 2017-06-26

Studies

Training and Practice

  • The motivations and needs of teachers’ training

    Ildikó Deichlerné Könyves, Andrea Bencéné Fekete
    101-122
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.6
  • Typographical characters of university students’ essays

    Károly Fülöp
    123-134
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.7
  • The case of Little Red Riding Hood and the/MEGA Wolf with granny

    Erzsébet Kopházi-Molnár, Zoltán Tarai
    135-158
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.8
  • Computer assisted qualitative data analysis in the Hungarian PhD-training program of pedagogy

    Kálmán Sántha
    159-174
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.9
  • The role of self-assessment in the development of the teachers’ professional self- knowledge

    Ida Zagyváné Szűcs
    175-194
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.10

Szakmai Képzés

Szemle - Válogatás a XXXIII.OTDK módszertani előadásaiból

  • Egy interdiszciplinaritásra törekvő, alkalmazott pedagógiai kutatásokkal és fejlesztésekkel foglalkozó hallgatói és oktatói közösség győri seregszemléjének értékelése

    Zoltán Poór
    217-220
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.12
  • Learner Responsibility and Homework Quality in Secondary EFL Blending

    Imre Fekete
    221-242
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.13
  • The possible benefits of using comic books in foreign language education: A classroom study

    Zsuzsanna Karap
    243-260
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.14
  • Reading control today

    Boglárka Kodácsi
    261-274
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.15
  • A modern introduction to graphs in secondary education

    Veronika Kovács
    275-293
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.16
  • Learning habits of students of a primary school Tanulás tanítása alsó tagozaton szülők bevonásával

    Kinga Melinda Ledniczki
    295-312
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.17
  • A report on five mice by Miklós Mészöly on the literature lesson

    Júlia Réti, Meldina Sebők
    313-324
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.18

Rewiev