Nagy József, Kompetenciaalapú kritériumorientált pedagógia
Szeged: Mozaik Kiadó, 2007.
Abstract
Az utóbbi évek pedagógiai kutatásai szerint közoktatási rendszerünk nem csökkenti, hanem egyenesen növeli a tanulók közötti fejlettségbeli különbségeket. A hagyományos ismeretalapú pedagógiai kultúra képtelen az eredményességgel, esélyegyenlőséggel szembeni egyre növekvő igények kielégítésére. A jelentkező problémák miatt elengedhetetlen a megoldás keresése.
Nagy József kötete, mely az ismeret dominanciájú pedagógiai kultúra problémáiról, valamint a kompetencia dominanciájú pedagógiai kultúra lehetőségeiről publikált tanulmányok gyűjteménye, a szegedi pedagógiai kutatóműhelyben elvégzett több mint három évtizedes kutatómunka eredményeinek felhasználásával készült.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2008 Maár Tiborné
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.