To the Frame of a Tableau of a School
Abstract
In a district primary school not only the children say farewell during the leaving ceremony of this year but a chapter ends in the life of the school too. The special education in this school goes back to 20 years. Teachers spent extra work hours with the initiation of renewal the teachers created this school for helping parents and pupils. If it is about the realisation of integration then the parting is joyful. Is it true? This essay tries to give you the answer.
References
A közoktatásról szóló 1993. évi LXXVI. törvény módosításáról szóló 2007. évi LXXXVII. törvény
Balla Miklósné: Az integrált nevelés-oktatás bevezetésének feltételei [online] http://demoszthenesz.hu/az-integralt-neveles-oktatas-bevezetesenek-feltetelei/ [2012. 05. 15.]
Pályázati felhívás: DDOP-2007-3-1-2/2F
Perjésiné Gazdag Éva: Integráció, mint utópia, avagy utópia-e az integráció ma Magyarországon? In: Utópia Konferenciakötet, Pécs, 2010.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2012 Perjésiné Gazdag Éva
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.