Évf. 21 Szám 1 (2023)

					View Évf. 21 Szám 1 (2023)
Megjelent: 2023-07-29

Tanulmányok

  • Nyelvórai és nyelvórán kívüli motivációt meghatározó tényezők a felsőoktatásban A nyelvvizsgakötelezettség hatásai

    Fajt Balázs, Bánhegyi Mátyás
    5-16
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2023.1.5-16
  • A szülői részvétel szerepe az alternatív iskolákban és a tanulóközösségekben

    Langerné Buchwald Judit
    17-32
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2023.1.17-32
  • Természettudományos vizsgálatok környezetismeret-órán: egy tutorprogram tapasztalatai a tutordiákok nézőpontjából

    Bánfi Gréta, Korom Erzsébet
    33-42
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2023.1.33-42
  • A tanítójelöltek környezetismeret-tanítása a módszertant oktatók szemszögéből

    Szántóné Tóth Hajnalka, Doba László
    43-52
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2023.1.43-52
  • Életvezetési készségek fejlesztése: a SUPREM-program

    Hégető Katalin
    53-62
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2023.1.53-62
  • Pedagógusok tapasztalatai a fogyatékosságok iránti szemléletformálás témájában

    Tóth-Szerecz Ágnes
    63-74
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2023.1.63-74