Évf. 16 Szám 1 (2018): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 16 Szám 1 (2018): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2018-01-16

Tanulmányok

  • A gyakorlati képzés állapota és jellemzői a tanítóképző intézetekben a múlt század közepén

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.1
    Molnár Béla
    7-16
  • A meggyőző beszéd a retorikában és a mesében

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.2
    Molnár Csilla
    17-23
  • A fizikai aktivitás és a mentális egészség jelentősége a 60 év fölötti korosztály életében

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.3
    Simon István Ágoston, Kajtár Gabriella, Herpainé Lakó Judit, Müller Anetta
    25-36

Képzés és Gyakorlat

  • A nem formális környezetben megszerzett tanulási eredmények validációja terén történt változások Európában 2014–2016 között

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.4
    Kovács Anett Jolán
    37-46
  • Ismert geometriai feladatok digitális köntösben

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.5
    Kulman Katalin, Dancs Gábor, Pintér Marianna
    47-56
  • LMBT érzékenyítés cerebral paretikus gyermekek körében

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.6
    Dénes Dóra
    57-62
  • Tanító szakos hallgatók matematikai ismereteinek szintfelmérése

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.7
    Bagota Mónika, Szitányi Judit
    63-72
  • Tantervi lehetőségek a tájékozódás és a turisztika oktatásában

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.8
    Herpainé Lakó Judit, Bácsné Bába Éva, Nagy Zsuzsa, Müller Anetta
    73-82
  • Hagyományőrzés pedagógiája Győrújbaráton

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.9
    Juhász Veronika
    83-90
  • Költségvetési források és települési önkormányzatok az óvodák fenntartásában A finanszírozás kérdései egy nyugat-dunántúli kisváros óvodájában

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.10
    Kalmár Erika Anna
    91-106
  • Egészségről az iskolában - felvilágosítástól a fejlesztésig

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.11
    Karácsony Ilona
    107-116
  • Felnőttkori tanulás és mentális jóllét

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.12
    Kispálné Horváth Mária
    117-124
  • Innováció és szemléletváltás a Devecseri Tankerületben vezetői szemmel

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.20181.1.13
    Németh Ildikó Katalin
    125-138
  • Tanító szakos hallgatók pályakövetéses vizsgálata az ELTE SEK hallgatói körében

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.14
    Némethné Tóth Orsolya
    139-148
  • A német nemzetiségi óvodapedagógus professzió új kihívásai

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.15
    Pásztor Enikő
    149-158

Recenziók