Évf. 16 Szám 1 (2018): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 16 Szám 1 (2018): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2018-01-16

Tanulmányok

  • A gyakorlati képzés állapota és jellemzői a tanítóképző intézetekben a múlt század közepén

    Molnár Béla
    7-16
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.1
  • A meggyőző beszéd a retorikában és a mesében

    Molnár Csilla
    17-24
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.2
  • A fizikai aktivitás és a mentális egészség jelentősége a 60 év fölötti korosztály életében

    Simon István Ágoston PhD egyetemi docens, Kajtár Gabriella, Herpainé Lakó Judit, Müller Anetta
    25-36
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.3

Képzés és Gyakorlat

  • A nem formális környezetben megszerzett tanulási eredmények validációja terén történt változások Európában 2014–2016 között

    Kovács Anett Jolán
    37-46
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.4
  • Ismert geometriai feladatok digitális köntösben

    Kulman Katalin , Dancs Gábor, Pintér Marianna
    47-56
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.5
  • LMBT érzékenyítés cerebral paretikus gyermekek körében

    Dénes Dóra
    57-62
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.6
  • Tanító szakos hallgatók matematikai ismereteinek szintfelmérése

    Bagota Mónika, Szitányi Judit
    63-72
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.7
  • Tantervi lehetőségek a tájékozódás és a turisztika oktatásában

    Herpainé Lakó Judit, Bácsné Bába Éva, Nagy Zsuzsa, Müller Anetta
    73-82
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.8
  • Hagyományőrzés pedagógiája Győrújbaráton

    Juhász Veronika
    83-90
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.9
  • Költségvetési források és települési önkormányzatok az óvodák fenntartásában A finanszírozás kérdései egy nyugat-dunántúli kisváros óvodájában

    Kalmár Erika Anna
    91-106
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.10
  • Egészségről az iskolában - felvilágosítástól a fejlesztésig

    Karácsony Ilona
    107-116
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.11
  • Felnőttkori tanulás és mentális jóllét

    Kispálné Horváth Mária
    117-124
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.12
  • Innováció és szemléletváltás a Devecseri Tankerületben vezetői szemmel

    Németh Ildikó Katalin
    125-138
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.20181.1.13
  • Tanító szakos hallgatók pályakövetéses vizsgálata az ELTE SEK hallgatói körében

    Némethné Tóth Orsolya
    139-148
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.14
  • A német nemzetiségi óvodapedagógus professzió új kihívásai

    Pásztor Enikő
    149-158
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.15

Recenziók