Évf. 16 Szám 2 (2018): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 16 Szám 2 (2018): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2018-06-23

Tanulmányok

  • Identity Formation in the Stories of Ivana Brlić-Mažuranić

    Robert Bacalja, Katarina Ivon, Diana Nenadić-Bilan
    7-20
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.1
  • Tanárjelöltek IKT-kompetenciájának jellemzői és fejlesztési lehetőségei

    Dringó-Horváth Ida, Gonda Zsuzsa
    21-48
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.2
  • Projektalapú információtechnológiai kompetenciafejlesztés: digitalizálás, hálózati tájékoztatási rendszerek létrehozása a könyvtár- és információtudományi képzésben

    Fodor János, Kiszl Péter
    49-64
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.3

Képzés és Gyakorlat

  • Végzettség nélküli iskolaelhagyás prevenciója megújuló pedagógusképzési program segítségével

    Hanák Zsuzsanna
    65-76
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.4
  • Training for self-employment and active citizenship to achieve life satisfaction

    Horváth Zsuzsanna
    77-84
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.5
  • A középiskolai mezőgazdasági képzések jelentősége Magyarországon

    Horváthné Petrás Viktória
    85-99
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.6
  • Az iskolai zaklatás kapcsolata az empátiával és az alapvető pszichológiai szükségletek megélésével: ahogy a diákok látják, és ahogy a tanárok kezelik

    Járdaházi Evelyn, Láng András
    100-114
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.7
  • Környezeti attitűdöt befolyásoló hatástényezők

    Kónya György
    115-126
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.8
  • Mint(h)atréning, a felsőoktatás fenegyereke – koncepció és teszt bemutatása

    Kurucz Attila, Magyar-Stifter Viktória
    127-136
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.9
  • Elmélet és gyakorlat kapcsolata 2012 után az ének-zeneoktatásban

    Pintér-Keresztes Ildikó
    137-146
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.10
  • A multikulturális oktatás és az etnikai tolerancia kialakulása Kárpátalja óvodai nevelési intézményeiben

    Reho Anna
    147-154
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.20118.2.11
  • Tanulható-e a boldogság?

    Szélesné Ferencz Edit, Hornyák Andrea
    155-174
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.12
  • Hallássérült személyek idegennyelv-tanulása Magyarországon – A jelnyelv szerepe a magyar idegennyelv-oktatásban

    Téglás Anna
    175-182
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.13
  • Tanterv-átalakulások a digitális kompetencia szempontjából az ELTE TÓK tanító szakán

    Temesi-Ferenczi Kinga
    183-192
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.14
  • Jogi tárgyak szükségessége a pedagógusképzésben

    Varga Szabolcs
    193-204
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.15
  • A pedagógusok szakmai önértékelése egy kvalitatív vizsgálat tükrében

    Zagyváné Szűcs Ida
    205-230
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.16

Recenziók