Évf. 18 Szám 3-4 (2020): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 18 Szám 3-4 (2020): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2020-10-23

Tanulmányok

  • Beszámoló a XIII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferenciáról

    Földi Fanni
    9-12
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.1
  • A szabadidőeltöltés és a pszichés stressz kapcsolatának vizsgálata az egészségnevelés folyamatában

    Dinnyés Katalin Julianna, Pusztafalvi Henriette
    13-27
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.2
  • The effect of canine therapy on the development of social and emotional areas in children with learning disabilities in school age

    Gelencsérné Bakó Márta, Ullmann Dóra
    28-40
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.3
  • Unalom és kontrollvesztés: a problémás okostelefon-használatot előrejelző pszichológiai változók vizsgálata magyar fiatalok mintáján

    Kiss Hedvig, Pikó Bettina
    41-49
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.4
  • Fenntarthatósággal kapcsolatos attitűdök feltárása különböző célcsoportokban

    Kollarics Tímea, Hartl Éva, Molnár Katalin
    50-59
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.5
  • A német tanítóképzés intézményesülési folyamatainak főbb lépései

    Kovács Krisztina
    60-68
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.6
  • A tanulási céllal ingázó magyar tanulók helyzete az ausztriai közoktatásban

    Langerné Buchwald Judit
    69-76
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.7
  • A népi kultúra erotikus szimbolikája

    Molnár Csilla
    77-84
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.8
  • A német nemzetiségi óvodapedagógus professzió kialakulása 1959-től, különös tekintettel a soproni képző intézményre

    Pásztor Enikő
    85-95
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.9
  • A hatvan évvel ezelőtt felsőfokúvá vált Soproni Óvónőképző Intézet első szakdolgozatai

    Varga László, Németh Dóra
    96-105
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.10

Képzés és Gyakorlat

  • Az Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tanító szakos hallgatóinak növényismerete a 2018/2019-es tanévben

    Borsos Éva
    106-115
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.11
  • Kooperatív tanulás a felsőoktatásban – nemzetközi kitekintés

    Czinege Monika, Szabó Csaba
    116-125
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.12
  • Kooperatív filmelemzési módszer a tanulói autonómia támogatására − Gyermeki megismerés és felnőtté válás Guillermo del Toro: A Faun labirintusa című filmjében

    Csiha Tünde Noémi
    126-134
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.13
  • Anyanyelvfejlesztés nyelvjárási háttérrel

    Frang Gizella
    135-143
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.14
  • Interviewing very young children on multilingualism

    Arianna Kitzinger
    144-153
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.15
  • Bölcsődei interakciók elemzése

    Klein Ágnes, Tancz Tünde
    154-164
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.16
  • Vízbiztonság és úszáskompetenciák megjelenése az iskolai tantervekben, utasításokban és tervezetekben

    Kovács Zsófia, Prisztóka Gyöngyvér
    165-175
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.17
  • Robotok az oktatási-nevelési folyamatokban

    Nagy Enikő
    176-186
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.18
  • CLIL tanulók nyelvtanulásról alkotott nézetei a nyelvórai IKT eszközintegráció tükrében

    Sántha-Malomsoki Ágnes
    187-202
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.19

Recenziók

Mestermunkák - válogatás a Benedek Elek Pedagógiai Kar mesterszakos hallgatóinak kutatásaiból

  • A digitális oktatás tapasztalatai a COVID-19 járvány idején

    Adorján Balázs
    213-226
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.22
  • Az elveszett iránytű – avagy az osztályozásról, az énképről és a teljesítményről

    Baranyai Mihály
    227-235
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.23
  • Integráció: igen vagy nem? Óvodapedagógusok viszonyulása a sajátos nevelési igényű gyerekek integrált neveléséhez

    Fehér Ágnes
    236-252
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.24
  • A győri és Győr környéki kisgyermekes szülők érdeklődése a neuropedagógia iránt

    Fodor Virág
    253-265
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.25
  • A vezetésfejlesztés kiemelt szerepe a köznevelési intézményekben

    Gál Edit
    266-278
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.26
  • Mi a pálya? Gondolatok a középiskolai pályaválasztásról

    Hajczinger Krisztina
    279-290
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.27
  • A motiváció vizsgálata kisiskolás korban

    Halvax Julianna
    291-302
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.28
  • Pedagógiai innováció az óvodában – az éjszakai óvoda ötlete Szolnokon

    Hóbor Dorina
    303-318
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.29
  • A fiatal felnőttkor fenntarthatósági kihívásai

    Horváth Szabina
    319-330
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.30
  • A szülői példamutatás szerepe a sportolás tekintetében, s ennek hatása a kisgyermekkori mozgástevékenységekre

    Tamás Barbara Anna
    331-344
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.31