Évf. 18 Szám 3-4 (2020): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 18 Szám 3-4 (2020): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2020-10-23

Tanulmányok

  • Beszámoló a XIII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferenciáról

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.1
    Földi Fanni
    9-12
  • A szabadidőeltöltés és a pszichés stressz kapcsolatának vizsgálata az egészségnevelés folyamatában

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.2
    Dinnyés Katalin Julianna, Pusztafalvi Henriette
    13-27
  • The effect of canine therapy on the development of social and emotional areas in children with learning disabilities in school age

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.3
    Gelencsérné Bakó Márta, Ullmann Dóra
    28-40
  • Unalom és kontrollvesztés: a problémás okostelefon-használatot előrejelző pszichológiai változók vizsgálata magyar fiatalok mintáján

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.4
    Kiss Hedvig, Pikó Bettina
    41-49
  • Fenntarthatósággal kapcsolatos attitűdök feltárása különböző célcsoportokban

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.5
    Kollarics Tímea, Hartl Éva, Molnár Katalin
    50-59
  • A német tanítóképzés intézményesülési folyamatainak főbb lépései

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.6
    Kovács Krisztina
    60-68
  • A tanulási céllal ingázó magyar tanulók helyzete az ausztriai közoktatásban

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.7
    Langerné Buchwald Judit
    69-76
  • A népi kultúra erotikus szimbolikája

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.8
    Molnár Csilla
    77-84
  • A német nemzetiségi óvodapedagógus professzió kialakulása 1959-től, különös tekintettel a soproni képző intézményre

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.9
    Pásztor Enikő
    85-95
  • A hatvan évvel ezelőtt felsőfokúvá vált Soproni Óvónőképző Intézet első szakdolgozatai

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.10
    Varga László, Németh Dóra
    96-105

Képzés és Gyakorlat

  • Az Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tanító szakos hallgatóinak növényismerete a 2018/2019-es tanévben

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.11
    Borsos Éva
    106-115
  • Kooperatív tanulás a felsőoktatásban – nemzetközi kitekintés

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.12
    Czinege Monika, Szabó Csaba
    116-125
  • Kooperatív filmelemzési módszer a tanulói autonómia támogatására − Gyermeki megismerés és felnőtté válás Guillermo del Toro: A Faun labirintusa című filmjében

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.13
    Csiha Tünde Noémi
    126-134
  • Anyanyelvfejlesztés nyelvjárási háttérrel

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.14
    Frang Gizella
    135-143
  • Interviewing very young children on multilingualism

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.15
    Arianna Kitzinger
    144-153
  • Bölcsődei interakciók elemzése

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.16
    Klein Ágnes, Tancz Tünde
    154-164
  • Vízbiztonság és úszáskompetenciák megjelenése az iskolai tantervekben, utasításokban és tervezetekben

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.17
    Kovács Zsófia, Prisztóka Gyöngyvér
    165-175
  • Robotok az oktatási-nevelési folyamatokban

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.18
    Nagy Enikő
    176-186
  • CLIL tanulók nyelvtanulásról alkotott nézetei a nyelvórai IKT eszközintegráció tükrében

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.19
    Sántha-Malomsoki Ágnes
    187-202

Recenziók

Mestermunkák - válogatás a Benedek Elek Pedagógiai Kar mesterszakos hallgatóinak kutatásaiból

  • A digitális oktatás tapasztalatai a COVID-19 járvány idején

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.22
    Adorján Balázs
    213-226
  • Az elveszett iránytű – avagy az osztályozásról, az énképről és a teljesítményről

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.23
    Baranyai Mihály
    227-235
  • Integráció: igen vagy nem? Óvodapedagógusok viszonyulása a sajátos nevelési igényű gyerekek integrált neveléséhez

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.24
    Fehér Ágnes
    236-252
  • A győri és Győr környéki kisgyermekes szülők érdeklődése a neuropedagógia iránt

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.25
    Fodor Virág
    253-265
  • A vezetésfejlesztés kiemelt szerepe a köznevelési intézményekben

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.26
    Gál Edit
    266-278
  • Mi a pálya? Gondolatok a középiskolai pályaválasztásról

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.27
    Hajczinger Krisztina
    279-290
  • A motiváció vizsgálata kisiskolás korban

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.28
    Halvax Julianna
    291-302
  • Pedagógiai innováció az óvodában – az éjszakai óvoda ötlete Szolnokon

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.29
    Hóbor Dorina
    303-318
  • A fiatal felnőttkor fenntarthatósági kihívásai

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.30
    Horváth Szabina
    319-330
  • A szülői példamutatás szerepe a sportolás tekintetében, s ennek hatása a kisgyermekkori mozgástevékenységekre

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.31
    Tamás Barbara Anna
    331-344